Search for content, post, videos

Pentru primavara, dieta cu rosii. Slabesti 3 kilograme in 5 zile

Aceasta dieta cu rosii te va ajuta sa slabesti 3 kilograme in 5 zile fara sa te infometezi. Mai mult decat atat, consumul de rosii ajuta inima si antioxidantii ce intra in componenta previn si vindeca tensiunea marita.

Ziua 1 la dieta cu rosii:

Mic dejun: o felie de paine neagra unsa cu o lingurita de unt sau 40 de grame de branza, o rosie si o cafea cu lapte.

Pranz: 50 de grame spaghetti cu sos din 5 linguri de apa, jumatate de lingurita de vegeta, 2 linguri de tomatezeama de lamaie, sare, piper, 2-3 cuisoare taiate marunt si prajite in ulei de masline. La aceasta compozitie adauga 3 cartofi tocati.

Cina la dieta cu rosii : fierbe 50 de grame de spanac. Filtreaza amestecul si adauga sare si piper. Adauga 2 cartofi feliati si 50 g de spaghetti, apoi rade branza deasupra compozitiei si lasa sa se coaca in cuptor timp de 10 minute.

Ziua 2 la dieta cu rosii:

Mic dejun: 50 g coacaze, o piersica, 100 g capsuni, un mar si 75 de grame de iaurt cu continut scazut de grasime.

Pranz: sandvis cu 100 g piept de pui la gratar, o rosie si cateva frunze de patrunjel.

Cina la dieta cu rosii : taie o ceapa si caleste-o cu o lingura de ulei de masline. Adauga 450 g rosii taiate, sare, piper, busuioc si apoi lasa amestecul sa fiarba timp de 20 de minute. Supa este gata.

Ziua 3 la dieta cu rosii:

Mic dejun: 200 g coacaze, 100 g cereale si 75 g iaurt cu continut scazut de grasime.

Pranz: amesteca 75 g de iaurt degresat cu usturoi si ceapa taiati fin, sare, piper, 50 g de spaghetti si 100 g de rosii. La acest amestec adauga si putin dovleac cu ardei gras prajiti intr-o lingura de ulei de masline.

Cina la dieta cu rosii : taie 3 rosii si 100 g ciuperci si apoi amesteca-le cu o portie de spaghetti, o ceapa si putina branza. Pune compozitia in cuptor si apoi condimenteaza dupa gust.

Ziua 4 la dieta cu rosii:

Mic dejun: o felie de paine neagra cu 40 g de branza, o rosie si cafea cu lapte.

Pranz: fierbe 250 ml de lapte cu 30 g spaghetti si putin zahar vanilat. Amesteca apoi cu 300 g cirese.

Cina la dieta cu rosii : taie 2 morcovi, adauga o lingura de ulei de masline si prajeste compozitia. Apoi adauga 100 ml de apa si legume la alegere si fierbe toata compozitia 5 minute. Dupa aceasta adauga 4 rosii si mai fierbe pentru inca 10 minute. La sfarsit condimenteaza cu busuioc si adauga 250 g de spaghetti fierte.

Ziua 5 la dieta cu rosii:

Mic dejun: 50 g coacaze, o piersica, 100 g struguri, un mar si 75 g iaurt degresat.

Pranz: o felie de paine neagra cu o felie de rosie, una de branza si 2 foi de salata verde.

Cina la dieta cu rosii : Fricassee de legume: 75 g fasole, ardei gras, 50 g de ciuperci, totul inabusit. Adauga o lingura de ulei de masline, apoi 25 g de spaghetti si 2 rosii. Fierbe un sos compus din 3 linguri de lapte, un ou, sare, piper si 5 g parmezan si apoi adauga-l peste restul compozitiei.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *