21 iunie , 2024

Ultimele articole

AcasăDIETEIată de la ce crește burtă! Cele mai periculoase alimente pentru abdomen

Iată de la ce crește burtă! Cele mai periculoase alimente pentru abdomen

Inrolare trafic.ro

Anumite produse alimentare sunt mai periculoase pentru siluetă, mai ales pentru abdomen, căci ritmul de absorbție și de creștere a țesutului adipos este mai mare decât în cazul altora.

Gogoșile

O singură gogoașă cu glazură conține aproximativ 260 de calorii, așadar imaginați-vă că mâncând două sau trei practic vă introduceți în organism aproape jumătate din aportul caloric necesar pe o zi întreagă. De regulă, o cutie de gogoși mici conține aproximativ 12 bucăți și un total de peste 3000 de calorii. Ca să le ardeți pe toate, ar trebui practic să alergați la maraton, 40 de kilometri.

Înghețata

Înghețatele cremoase sunt periculoase pentru abdomen, căci conțin mai multe calorii decât cele pe bază de fructe. Evitați mai ales vanilia și ciocolata dacă nu vreți să se depună.

Chipsurile

15 chipsuri mâncare conțin 160 de calorii, dar cine se oprește la 15 chipsuri? Mai nimeni. Mai bine optați pentru popcorn fără grăsimi.

Berea

Nu degeaba există expresia „burtă de bere”. Aceasta balonează și favorizează creșterea țesutului adipos în jurul taliei. Mai bine alegeți un pahar de vin decât o bere, indiferent de sezon.

Carnea roșie grasă

Cine nu adoră o friptură?! Însă aceasta abundă în grăsimi care se sintetizează rapid în organism și „hrănește” țesutul adipos din zona abdomenului. Carnea de pui, de curcan sau peștele sunt opțiuni mult mai sănătoase decât orice fel de carne roșie.

Citeste si:  6 adevaruri despre grasimi pe care nimeni nu ti le-a spus

Toppingul de pe pizza

Pizza în sine nu este un produs alimentar nesănătos. Dacă lipia este, în sine, subțire și vă limitați la carne de pui, fructe de mare și legume pe ea, atunci poate constitui chiar o masă sănătoasă. Dar, până una alta, ce este o pizza fără toppinguri de cașcaval, brânză, șuncă. Toate aceste sunt, de fapt, grăsimi periculoase pentru siluetă. Mai bine renunțați la ea.

Sucurile

În funcție de suc, un singur pahar poate conține echivalentul a 10 lingurițe de zahăr prin îndulcitorul folosit. Chiar dacă pe sticlă scrie „sugar-free”, asta nu înseamnă că produsul nu este îndulcit cu substanțe artificiale. Practic, introduceți în organism calorii goale, fără nicio valoare nutritivă care se depun fără doar și poate. Apa, ceaiul și chiar și cafeaua simplă, neagră, sunt alternative mai sănătoase la sucuri.

Urmărește-ne si pe Google News

Citeste si:

Citește și: