Search for content, post, videos

Moduri neobisnuite de a dormi mai bine

Multi sunt de parere ca tehnologia este de vina pentru insomnii. Insa, tulburarile de somn sunt prezente si la animale si chiar si la gandaci sau insecte.

Exista multe moduri prin care iti poti ajuta organismul sa aiba parte de un somn adanc si printre acestea se numara urmatoarele:

Scapa de sursele de lumina

Pentru un somn mai bun este indicat sa stingi toate luminile din camera, te vei relaxa mai bine. Chiar si cea mai slaba lumina de la televizor, laptop sau boxe iti distrage atentia si iti intarzie somnul. Cu cat este mai intuneric in camera cu atat mai repede si mai bine vei dormi.

Mediteaza inainte de somn

Meditatia poate rezolva multe probleme, printre care si tulburarile de somn. Studiile arata ca cei care au urmat un program de meditatie au adormit de doua ori mai repede decat cei care nu faceau nimic in acest sens.

Nu dormi ziua

Pentru a avea un somn rapid si adanc trebuie sa eviti sa dormi ziua. Fiecare varsta are necesarul ei de ore de somn. Daca organismul tau este in starea de relaxare, dar nu este inca foarte obosit, atunci s-ar putea sa nu fie momentul sa te duci la culcare.

O rutina a somnului

Este cunoscut faptul ca te vei odihni mai bine daca te duci la culcare in fiecare seara la aceeasi ora, inclusiv in weekend. In acest mod ti se va seta ceasul biologic si vei ajunge sa te trezesti din ce in ce mai devreme.

Asculta muzica relaxanta

Muzica face minuni si s-a dovedit asta si in cazul animalelor si chiar a plantelor. Orice muzica relaxanta care are mai putin de 60-80 de beeturi pe minut se spune ca are un efect de adormire. Te va ajuta sa te bucuri de un somn adanc si are capacitatea dea reduce depresia.

Temperatura camerei

Temperatura ideala pentru a dormi este cuprinsa intre 18 si 24 de grade Celsius.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *