Search for content, post, videos

Micul dejun care te slabeste. Ce alimente sa consumi

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, sustin nutritionistii. Persoanele care doresc sa slabeasca ar trebui sa urmeze in prima faza doua reguli simple pentru a incepe sa dea jos surprusul de grasime: sa nu sara niciodata peste micul dejun si sa consume alimente dedicate arderii grasimilor.

Astfel, pentru a avea o cura de slabire de succes, cel mai important este ca prima data cand va treziti, sa mancati. Nu trebuie bauta cafeaua pe stomacul gol iar fumatorii nu ar trebui deloc sa aprinda tigara inainte sa manance.

Insa, micul dejun trebuie sa fie format din alimente care starnesc metabolismul si care umplu organismul de energie. Un astfel de mic dejun va va face sa fiti mult mai energici pe o perioada mai lunga si totodata va face ca starea de foame sa apara mult mai tarziu.

Trebuie mentionat ca aceste alimente nu trebuie sa fie combinate intre ele, ideea micului dejun care te slabeste fiind ca organismul sa primeasca in prima parte a zilei fie predominant proteine, fie carbohidrati, fie vitamine.

Asadar, iata ce alimente poti consuma la micul dejun pentru a slabi:

Alimente mic dejun: oua, ciuperci, gref, portocale, iaurt degresat, banane, cereal integrale, fulgi de ovaz, supa de pui, 15 de grame de gratar, cafea indulcita cu miere, dupa ce arti mancat, apa calda cu lamaie inainte de masa, migdale, 15 de grame, seminte de in, 100 de grame, ardei iute combinat cu alimentele proteice (ouale sau ciupercile), iaurt degresat comnbinat cu ardei iute si putina sare, paine neagra prajita cu un pic de ulei de masline si portocale.

Trebuie evitate lactatele si dulciurile pentru ca aceste alimente consumate la micul dejun sa te ajute sa slabesti.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *