Search for content, post, videos

5 ponturi pentru a-ti controla pofta de mancare si pentru a slabi rapid

Pentru a slabi nu este neaparat necesar sa apelezi la o dieta drastica. Ba chiar este contraindicat total. Pentru a scapa de cateva kilograme trebuie sa fii atent atat la ceea ce mananci, cat si la cum mananci.

Iata cinci sfaturi despre cum iti poti controla apetitul pentru a slabi sanatos!

1. Foame sau sete?

Hidratarea este si ea foarte importanta. De multe ori, senzatia de sete se confunda cu cea de foame si de accea este bine sa bei, pe parcursul unei zile, opt pahare cu apa, ceaiuri neindulcite sau sucuri naturale de legume, facute chiar de tine. Totodata, este important sa diferentiezi poftele de foamea propriu-zisa. Daca iti e doar pofta de un anume aliment, care nu e tocmai sanatos sau indicat in dieta ta, atunci poti lua doar cateva inghitituri, dar el nu trebuie sa constituie o parte integranta a meniului tau din ziua respectiva.

2. Te-ai asezat la masa si atat!

Este important ca atunci cand te-ai asezat la masa sa nu mai faci si altceva. Asta inseamna ca trebuie sa inchizi televizorul si sa inchizi revistele. Persoanele care nu au alte activitati in timpul mesei mananca mai putin, deoarece creierul le transmite la timp mesajul care le anunta ca au ajuns la satietate.

3. O masa dureaza cel putin 20 de minute

De asemenea, pentru a manca mai putin, fara a ramane flamand, este bine ca masa sa dureze cel putin 20 de minute. Incearca sa mananci mai incet si sa mesteci bine mancarea.

4. Respecta regula 3+2!

O dieta optima nu include numai cele trei mese principale, ci si doua sau trei gustari pe zi. Aceste gustari pot include fructe si legume, migdale, nuci, ceaiuri sau iaurt. Gustarea de seara trebuie sa fie mai putin consistenta decat cele din timpul zilei.

5. Portii mici de mancare

Pune-ti in farfurie exact cat crezi ca vei manca si alege putin din toate – o felie de gratar de pui, cateva legume si poate putin orez. Incearca sa nu ceri si o a doua portie.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *