5 iunie , 2023
AcasăSANATATEAceste exercitii rapide si usoare te vor ajuta sa obtii brate de...

Aceste exercitii rapide si usoare te vor ajuta sa obtii brate de supermodel

fashiondays.ro

Femeile de pretutindeni fac tot ce le sta in putinta sa arate ca ducesa de Cambridge. Nu este deloc surprinzator daca luam in calcul cat este de frumoasa. Toata lumea este uimita de cat de bine tonifiate sunt bratele ducesei.

Astazi iti dezvaluim secretele antrenamentului care iti vor face bratele sa arate la fel de bine.

Indoaie bratele

Stai dreapta cu picioarele la nivelul merilor, indoaie genunchii si tine pelvisul in spate. Daca nu ai greutati le poti inlocui cu sticle de apa. Fixeaza-ti coatele, ridica bratele la nivelul pieptului, iar apoi la nivelul fetei. Dupa aceea coboara bratele usor. Asigura-te ca expiri atunci cand iti indoi bratele si ca inspiri cand le indrepti.

Flotari inverse cu scaunul

Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de un scaun. Sprijina-ti mainile de marginea scaunului, indoaie genunchii la 90 de grade si coboara sezutui, indoindu-ti coatele. Dupa aceea intoarce-te la pozitia initiala. Inspira atunci cand cobori si expira cand urci.

Flotari pe banca

Pune mainile pe banca la nivelul umerilor si indreapta-ti picioarele. Incordeaza abdomenul si coboara pieptul, indoind coatele. Incearca sa tii spatele drept, apoi intoarcete la pozitia initiala. Daca este prea dificil pentru tine incearca sa iti indoi genunchii. Inspira cand cobori si expira cand urci.

Flotari la perete

Intinde mainile si atinge peretele cu palmele. Tine picioarele la nivelul umerilor si stai in varful degetelor. Indoaie coatele si apropie-te de perete cu spatele drept. Inspira cand te apropii de perete si expira cand te indepartezi.

Flotari normale

Stai jos pe o saltea. Ridica-ti trunchiul ajutandu-te de maini cu coatele indoite. Dupa aceea indoaie genunchii si ridica-ti picioarele cu gleznele incrucisate. Ridica-te cu ajutorul mainilor. Expira cand te ridici de pe saltea si inspira cand cobori.

Box cu umbra

Stai dreapta cu picioarele la nivelul umerilor. Un picior trebuie sa stea in fata si unul in spate. Indoaie putin genunchii. Extinde un brat in fata si indoaie-l pe celalalt. Repeta, alternand pozitia picioarelor si a bratelor. Daca ti se pare prea usor ia cate o greutate in fiecare mana.

Repeta fiecare exercitiu de 15-20 de ori.

Nu uita sa te incalzesti inaintea fiecarui antrenament si sa faci intinderea la incheierea acestuia.

Citește și

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.