23 iunie , 2024

Ultimele articole

AcasăDIETE10 metode pentru a fi mai supla la finalul zilei

10 metode pentru a fi mai supla la finalul zilei

Inrolare trafic.ro

Sa slabesti, propriu-zis, necesita timp si un anumit grad de efort, dar poti sa reduci centimetri din talie chiar si fara diete drastice, pentru ca la final de zi sa te simti mai supla.

 

Bea apa calda cu lamaie dimineata

 

O cana de apa calda cu lamaie stoarsa, bauta dimineata, iti „trezeste la viata” metabolismul, punandu-l mai repede in functiune, favorizand accelerarea arderilor. Poti bea si ceai verde cu lamaie daca nu-ti place gustul apei calde cu gust citric, dar fara zahar.

 

Fara lactate dimineata

 

Multe persoane care obisnuiesc sa consume lactate in prima parte a zilei nu stiu ca disconfortul abdominal care apare in a doua parte a zilei este cauzat tocmai de acestea. Laptele, branza si iaurtul consumate la micul dejun predispun la balonare.

 

O gustare tropicala

 

Intre mese, opteaza pentru o gustare tropicala, fie pentru ananas, fie pentru papaya, fie pentru un smoothie din nuca de cocos, dar fara alte substante adaugate. Acestea contin enzime care previn balonarea si ajuta la descompunerea proteinelor, usurand astfel digestia.

 

Incetineste ritmul

 

Chiar daca programul de munca este solicitant si lucrezi contra-cronometru, in timpul meselor trebuie sa incetinesti ritmul. Gaseste-ti un loc pentru a lua masa departe de birou sau de locul propriu-zis la care lucrezi si mesteca pe indelete.

 

Citeste si:  Dieta cu supa de pui. Cum sa slabesti rapid in orice sezon

Nu mesteca guma

 

In timp ce mesteci guma, inghiti si aer. Pe de alta parte, guma contine si o multime de aditivi. Toate acestea favorizeaza balonare, asa ca renunta la obiceiul de a mesteca guma.

 

Mananca quinoa

 

Quinoa, supranumita „mama cerealelor”, dateaza din vremea incasilor, fiind recent redescoperita in gastronomia occidentala si romaneasca. Bogata in fibre, doar 50 de grame de quinoa contine jumatate din necesarul zilnic de acid folic si o treime din cel de magneziu. Quinoa este bogata in fier, calciu, potasiu si cuplu, contribuind in mare masura la buna functionare a sistemului digestiv, dar la sanatatea cardiovasculara.

 

Bea mai multa apa

 

Sunt o mie si una de cercetari care atesta cat de mult bine face sanatatii consumul ridicat de apa plata. De la hidratare la energizare, de la digestie la concentrare, apa este esentiala pentru buna functionare a organismul. Asigura-te ca ai mereu un pahar de apa sau o sticla de apa langa sau cu tine, oriunde ai fi.

 

Controleaza-ti portiile

 

Una dintre principalele cauze ale senzatiei de prea plin si ale balonarii sunt portiile prea mari de mancare. Chiar daca au trecut mai mult de cinci-sase (poate chiar mai mult) ore intre mese, nu inseamna ca trebuie sa-ti pui portii regesti, ba dimpotriva. Cu cat ii dai mai rar mancare, cu atat stomacul se micsoreaza. Pentru a evita balonarea, dar si ingrasarea, redu portiile de mancare. Incearca sa-ti pui intotdeauna cu o lingura sau doua de mancare mai putin in farfurie.

 

Citeste si:  Plantele care îmbunătățesc digestia, cheia menținerii siluetei

Gustare plina de fibre

 

Pe langa mesele principale, ar trebui sa ai si doua gustari pe zi. A doua gustare a zilei ar trebui sa ofere organismului mai multe fibre. O femeie ar trebui sa consume aproximativ 30 de grame de fibre pe zi, insa putine ajung la acest nivel. Opteaza pentru caspuni, pentru seminte chia, pentru pere.

 

Sari peste „happy hour”

 

Chiar daca nu ai un moment al zilei sau un loc special destinat delectarii culinare de tipul „happy hour”, exista cu siguranta ocazii in care poti gusta sau chiar manca o bunatate „nesanatoasa, care ingrasa”. Poate te serveste un coleg cu bomboane, poate a aparut „din senin” un platou cu saratele in jurul tau si te poti servi, poate pur si simplu vrei sa-ti cumperi o briosa in drum spre casa sau poate vrei un pahar de vin seara. Oricum ar fi, aceste delectari culinare se depun, in timp, pe abdomen si pe solduri, iar pe moment iti pot cauza balonare.

 

Urmărește-ne si pe Google News

Citeste si:

Citește și: