Sanatate

Minunile maslinelor! Ce fel te ajuta dieta cu masline

masca cu ulei de masline

Maslinele, intorduse in dieta in mod deliberat, pot ajuta la rezolvarea unor probleme destulde grave ale organismului, mai ales daca sunt rezpectate proportiile de consum sfatuite de medici.

Prin nivelul lor ridicat de antioxidanti, maslinele au rolulde a proteja celulele de radicalii liberi, care favorizeaza aparitia afectiunilor cardiovasculare, a cancerului.
Mai mult decat atat, maslinele au in compozitia lor calciu, magneziu si fier, intr-un raport optim care fac din aceste alimente adevarate medicamente.

Minunile maslinelor:

1. Maslinele, consumate dupa o dieta specifica, pot sa calmeze durerile renale si sa regleze problemele de urinare.

2. Maslinele pot calma simptomele unor boli de ficat, manifestate prin greata si intoleranta la grasimi.

3. Maslinele ajuta la inlaturarea indigestiiloe.

4. Consumul de masline te poate scapa de atarea de lipsa de energie si de somnolenta de pe timpul zilei.

5. Maslinele previn aparitia starilor de lesin.

Dieta cu masline:

– Dieta cu masline presupune consumul de masline pe parcursul zilei dupa cum urmeaza:

1. Micul dejun: se consuma maxim 150 de grame de masline, inainte de micul dejun.

2. Pranz: la pranz, se consuma 100 de grame de masline ca aperitiv pe stomacul gol. Dupa masa nu se beau bauturi alcoolice si nu se consuma masline pentru urmatoarele 5 ore.

3. Cina: La cina se consuma 70 de grame de masline si apoi doar sucuri de citrice.

Daca sunt respectate aceste reguli ale dietei cu masline, roganismul se va simti mult mai revigorat si mult mai sanatos, in maxim doua saptamani.