Diete

Cum slabesti 13 kilograme intr-o luna! Dieta cu orez

orez dieta1

Dieta cu orez a fost creata dupa ce nutritionistii au analizat foarte bine ce intra in dieta asiaticilor, recunoscuti pentru felul in care arata. Dieta cu orez asigura o scadere a masei corporale incredibil de mare si este considerata una dintre dietele care asigura o purificare a organismului, avand in vedere da orezul este folosit si pentru detoxifiere.

Iar curatarea organismului prin consumul de orez se datoreaza in primul rand albuminei, substanta uzata la echilibrarea digestiei si care elimina toxinele din organism si elibereaza lichidele, lucruri esentiale pentru o cura de slabire sanatoasa si fara pericole.
Dieta cu orez presupune insa un control imens de sine! Este una dintre dietele care da impresia ca organismul se slabeste, insa de fapt nu face decat sa elimine din corp toate substantele care duc la depunerea de grasimi si care afecteaza foarte mult ficatul.

Astfel, prin dieta cu orez, daca este respectata in totalitate, veti reusi sa slabiti cel putin 13 kilograme in decurs de 30 de zile. Dieta cu orez presupune totodata eliminarea din dieta zilnica a prajelilor, a carnii si a painii iar lichidul care trebuie consumat este in exclusivitate apa. Totodata, consumul de cafea trebuie eliminat total din dieta cu orez.

Meniu in dieta cu orez

Tipul I (dieta pe 7 zile)

In prima zi a dietei, consumati in exclusivitate, de trei ori pe zi, orez fiert in orice natitate. Beti numai apa.

A doua zi presupune introducerea de fructe la micul dejun. NU aveti voie sa consumati insa banane si struguri. Astfel, la micul dejun mancati 2 fructe si un bol de orez fiert. La pranz si la cina consumati orice leguma care contine amidon, precum orez, cartofi sau crereale, fierte. Protiile nu trebuie sa depaseasca 500 de grame.

Urmatoarele cinci zile consumati cel putin o data pe zi, de preferabil la micul dejun, lactate fara paine. Celelalte meste trebuie sa fie compuse in exclusivitate din orez fiert. Portiile nu trebuie sa depaseasca 500 de grame.

Tipul II (meinul exact pe 7 zile)

Al doilea tip de dieta cu orez presupune introducerea unor alimente proteice, dupa cum urmeaza:

Ziua I

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un ou fiert
Pranz: o portie de orez cu o portie de legume fierte. Poti manca pana te saturi total
Cina: orez cat sa te saturi si 200 ml iaurt degresat

Ziua II

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: 2 mere
Pranz: orez cat doresti si 200 g gratar de vita
Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua III

Mic-dejun: o portocală si 2 oua fierte tari
Gustare: 200 ml iaurt degresat.
Pranz: orez cat doresti si 200 g piept de pui fiert
Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua IV

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un gref
Pranz: 100 g peste la gratar si orez cu legume fierte cat doresti
Cina: orez cat doresti plus 200 ml iaurt degresat.

Ziua V

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: 2 oua fierte tari
Pranz: 200 g vita la gratar si orez cat doresti
Cina: orez cat doresti si doua portocale

Ziua VI

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat şi 50 g cereale integrale
Gustare: 2 morcovi cruzi, mari
Pranz: orez cu legume fierte cat doresti
Cina: 100 g piept de pui la gratar si orez cat doresti

Ziua VII

Mic-dejun: o portocala si 2 oua fierte.
Gustare: 2 mere.
Pranz: orez cat doresti si 200 de grame de gratar de peste de apa sarata
Cina: orez cat doresti si o cana de iaurt degresat

FIECARE DINTRE CELE DOUA TIPURI DE MENIURI IN DIETA CU OREZ SE TIN CU O PAUZA DE O ZI, O DATA LA 7 ZILE. IN ACEA PAUZA INCERCATI SA CONSUMATI DOAR ALIMENTE PROTEICE (CARNE, LAPTE, OUA, BRANZETURI, SOIA)

Facebook Comments

Adauga un comentariu