Diete

Cum sa mananci in functie de cat dormi si ce job ai, ca sa slabesti repede si sanatos

mancare1

Nutritionistii sustin ca exista o serie de momente in timpul zilei, dictate de felul in care decurge ciclul de 24 de ore din viata unui om, adica tipul de job avut si cantitatea de somn dintr-o zi, in care mancatul este esential pentru scaderea in greutate.

Mai precis, aceste momente atipice in care ar trebui sa manance o persoana care doreste sa slabeasca, sunt dictate in primul rand de felul in care isi traieste viata.
Felul in care actioneaza “combustibilul” pentru organism poate duce la eliminarea grasimii in timp foarte scurt, fara sa mai existe stari de foame crunta sau de somnolenta, asa cum se intampla in cazul mai tuturor dietelor drastice.

Astfel, momentele cheie in care ar trebui sa manance o persoana care doreste sa slabeasca sunt dictate in primul rand de numarul de ore de somn din 24 pe care acea persoana le are, de efortul psihic pe care il face dar si de tipul de job, respectiv unul sedentar sau in miscare.
Astfel, o persoana care doarme cel putin 6 ore in 24 de ore, in orice moment al zilei, ar trebui sa manance imediat ce se trezeste, destul de mult si orice, apoi in mod constant la interval de 4 ore, cate putin, maxim 300 de grame de mancare.

Acest lucru va face ca metabolismul sa fie fluidizat si sa fie eliminate toxinele din corp.
O persoana care doarme maiputine de 6 ore in 24 de ore ar trebui sa manance putin cand se trezeste, pentru ca organismul sa nu intre in stare de letargie si apoi sa nu mai arda calorii. Inainte de culcare insa, cu minim 2 ore, trebuie sa manance destul de mult, pentru ca organismu sa isi incarce bateriile in timpul somnului.
Pe de alta parte, persoanele care fac efor psihic foarte mare, care sunt foarte concentrate pe parcursul zilei, ar trebui sa manance, respectand si regulile de mai sus, carbohidrati la micul dejun , carbohidrati la 4 ore dupa micul dejun iar apoi doar alimente bogate in proteine si vitamine.
Iar regulile de mai sus trebuie respectate in totalitate in functie de tipul job-ului fiecaruia. Astfel, in cazul unui job sedentar, una dintre mesele de carbohidrati este inlocuita cu o masa proteica, iar in cazul unui job activ, una dintre mesele proteice este inlocuita cu una pe baza de carbohidrati.

Nutritionistii sustin ca acest tip de a doza mancarea pe parcursul unei zile poate duce si la scaparea de 20 de kilograme in maxim 50 de zile.

Explicaatia oferita de ei este simpla: organismul retine un ritm regulat al aportului de “combustibil”, pe care nu il mai stocheaza in grasime si il foloseste in totalitate. Mai precis, dacaorganismu stie caii sunt oferite toate substantele necesare, la intervale de timp concrete si in armonie cu tipul de viata dusa, va elimina grasimea stocata pentru momente de efort maxim