Search for content, post, videos

Asa previi caderea parului. Cea mai buna metoda

Inainte sa incepi crosul disperarii prin farmacii, in cautarea unei potiuni care sa-ti pastreze podoaba capilara acolo unde ii e locul, adica pe cap, iti dam un sfat: include in alimentatia zilnica acele alimente care previn caderea parului. Va fi mult mai simplu.

 

Firele de par sunt constituite, in principal, din proteine, ceea ce inseamna ca primele alimente demne de a sta pe masa ta sunt cele bogate in proteine. Totusi, nu te gandi ca o friptura adaugata zilnic in meniu te va ajuta cu ceva. Grasimile cresc nivelul de testosteron din organism, fapt ce va duce invariabil la pierderea parului. Asadar, fara costite, fara cotlet, fara friptura de vita! Iata solutiile care te ajuta intr-adevar: peste (care aduce mii de alte beneficii pe langa cel de a preveni caderea parului), pui, ficat de vitel, branza degresata, oua, migdale, fasole si iaurt. Produsele din soia sunt si ele alegeri de retinut, insa cu moderatie, intrucat cercetarile arata ca fitoestrogenii din compozitia lor pot dauna sanatatii femeilor, favorizand aparitia cancerului mamar.

 

Corpul tau are nevoie de hidratare din cap pana-n picioare, iar asta nu inseamna decat ca si parul tau trebuie ingrijit ca sa nu-si piarda din stralucire si vitalitate. Pestele contine acizi grasi Omega 3, proteine, vitamina B12 si fier, iar asta nu-l face decat candidatul ideal pentru sanatatea parului tau. Noi iti recomandam consumul de peste gras si fructe de mare.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *