Search for content, post, videos

Alimentul potrivit fiecarei dureri: scapa de disconfort mancand adecvat

Fie ca este vorba de durerea de cap, de o raceala sau gripa care te tine la pat sau de crampe la stomac, alimentul potrivit te poate scapa de disconfortul pe care-l ai!

Ce sa mananci cand ai raceala sau gripa

Puiul, morcovii, ghimbirul si usturoiul pot face minuni in lupta impotriva racelii si sa gripei. Nu degeaba sunt recomandate ceaiurile si supa de pui cand esti tinuit la pat de raceala sau gripa. Lichidele cale ajuta la decongestionarea cailor nazale, in timp ce ghimbirul si usturoiul intaresc sistemul imunitar, scapandu-te si de durerile de stomac.

Ce sa mananci cand te doare capul

Durerile de cap apar adesea atunci cand suntem deshidratati sau am uitat sa ne bem cafeaua sau ceaiul negru de dimineata. Din acest motiv a consuma suficienta apa si a te asigura ca ai un aport suficient de cofeina/teina sunt pasi esentiali pentru a scapa de durerea de cap. Mai cu seama cei care sufera de migrene trebuie sa-si regleze aportul de cofeina, aceasta avand efect constrictor la nivelul vaselor de sange, reducand astfel senzatia de bubuit constant de la nivelul craniului.

Pe de alta parte, cei care sufera de dureri de cap caracterizate mai degraba prin tensiune, un pumn de migdale, bogate in salicina – analgezic natural, poate face la randul lui minuni.

Ce sa mananci cand ti-e greata

Ghimbirul (natural, tocat marunt, taiat fasii sau sub forma de pudra) este ideal pentru cei care au greata de la stomac. Acesta poate fi adaugat in ceaiul verde sau presarat pentru diverse felul de mancare pentru a te scapa de greata sau chiar de crampele stomacale. Totodata, produsele uscate, de tipul painii prajite sau a biscuitilor (din faina integrala, de preferat), ajuta la absorbtia sucului gastric care da deseori arsuri la persoanele sensibile la stomac. Trei-patru imbucaturi sunt absolut suficiente!

Ce sa mananci cand suferi de diverse alegii

Cu cat mananci mai natural, cu atat vei reusi sa tii mai eficient sub control alergiile, acestea fiind deseori potentate de produsele alimentare procesate pe care le ingeram. Ce inseamna un produs alimentar “mai natural”? O lista de ingrediente cat mai mica pe eticheta produsului!

Ce sa mananci pentru a scapa de dureri musculare

Mai cu seama in cazul persoanelor care au dureri musculare de la practicarea sportului, o alimentatie bogata in proteine este ideala pentru a tine durerile musculare la distanta si a permite refacerea muschilor la antrenament. Aportul zilnic de proteine ideal pentru cei care fac sport este urmatorul: 2 sau 2,5 grame de proteine pentru fiecare kilogram din greutatea corporala. Astfel ca, in timp ce o femeie de 55 de kilograme ar trebui sa manance cel putin 110 grame de proteine zilnic, un barbat de 85 de kilograme trebuie, fara doar si poate, sa depaseasca 170 de grame.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *