21 mai , 2024

Ultimele articole

AcasăDIETEExercitii pe care le poti face pe scaun pentru un abdomen plat

Exercitii pe care le poti face pe scaun pentru un abdomen plat

Munca la birou are multe avantaje, insa statul pe scaun pentru o perioada lunga de timp iti poate afecta sanatatea si corpul.

Vestile bune sunt ca am gasit cateva exercitii pe care le poti face la birou pentru a te simti fresh si plina de energie.

Ridicari ale genunchilor la piept
Intareste muschii abdominali, imbunatateste digestia si te ajuta sa arzi grasimile.

1. Stai jos pe scaun. Tine-ti spatele drept fara sa atingi spatarul.

2. Tine-ti picioarele pe podea la aceeasi distanta ca cea a umerilor.

3. Ridica genunchiul la piept.

4. Pune-ti mainile pe glezne pentru a-ti intinde mai bine muschii abdominali.

5. Repeta aceasta miscare de 20-30 de ori, alternand genunchii.

Ridicari duble de genunchi
Iti vei lucra toti muschii abdominali in acelasi timp.

1. Tine-ti picioarele impreunate.

2. Tine-te de scaun cu ambele maini.

3. In timp ce iti tii spatele drept, ridica-ti genunchii la piept. Muschii abdominali trebuie sa fie tensionati.

4. Pune-ti picioarele jos, dar nu atinge podeaua.

5. Repeta de 10-20 de ori.

Ridicari duble de genunchi combinate cu rotiri de bazin
1. Stai pe scaun cu spatele drept. Tine-te bine de scaun cu ambele maini.

2. Intoarce-ti corpul intr-o parta si stai pe un singur muschi fesier.

Citeste si:  Dieta lui Meghan Markle! Ce sa mananci ca sa ai o silueta de invidiat precum a ducesei de Sussex

3. Tine-ti picioarele impreunate si ridica-ti ambii genunchi la piept.

4. Intoarce-te la pozitia originala si intoarce-te pe o parte.

5. Repeta miscarea de 10-20 de ori pe fiecare parte.

Urmărește-ne si pe Google News

Citeste si:

Citește și: