Search for content, post, videos

Cum sa slabesti rapid, fara efort! Sfaturi ca sa scapi de 500 de calorii in fiecare zi

cum sa slabesti rapid

Ti-ai propus sa-ti faci ordine in dieta zilnica si sa dai cateva kilograme jos? Ei bine, trebuie sa stii ca nu este deloc greu, mai ales daca tii cont de niste reguli simple. Astazi iti explicam cativa pasi pe care trebuie sa ii urmezi daca vrei sa afli cum sa slabesti rapid si fara prea mult efort.

Asadar, daca vrei sa ajungi sa mananci mai sanatos si sa topesti cateva kilograme incearca sa tii cont de regulile de mai jos, ce te vor ajuta sa renunti la 450-500 de calorii pe zi.

Citeste si: Monica Anghel, marturisiri sfasietoare! Cu ce probleme s-a ales dupa ce a slabit drastic

Cum sa slabesti rapid, fara efort

Cand vine vorba despre slabit, nu trebuie neaparat sa fie un proces chinuitor. Daca urmezi niste pasi simpli, deja poti incepe sa dai jos din kilograme, fara prea mult efort fizic. Ce ai de facut, afla mai jos:

Renunta la gustarile haotice

Sa mananci covrigei, biscuiti sau chipsuri nu e deloc sanatos. Tocmai de aceea iti recomandam sa renunti la aceste gustari si sa le inlocuiesti cu struguri, branza slaba, mere ori migdale. Consuma-le in cantitati mici si vei elimina cel putin 450 de calorii.

Renunta la bauturi

Chiar daca nu mananci prea mult, dar bei sucuri acidulate sau alte bauturi trebuie sa stii ca acestea contin calorii. Spre exemplu, 355 de ml de suc acidulat au 150 de calorii, iar o cafea cu siropuri si arome poate ajunge la 250 de calorii, motiv pentru care ar trebui sa bei apa, ceai ori caea neagra.

Felul doi la masa n-ar trebui sa existe pentru tine

De cele mai multe ori, ai tendinta sa mananci si felul doi? Ei bine, renunta la acest obicei si consuma cat mai multe legume ori salata. De asemenea, smantana ar trebui sa o inlocuiesti cu iaurt, intrucat contine mult mai multe calorii.

Citeste si: Dieta pe culori, o metoda eficienta de slabit! Iata ce sa mananci tinand cont de culorile alimentelor

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *