Search for content, post, videos

Sfaturi pentru o cura de slabire sanatoasa si usoara. Asa slabesti fara dieta

Dieta nu ne place si oricum, nimic nu pare sa mearga pe termen lung.

Cu toate acestea, cura de slabire nu trebuie sa fie ca un fel de tortura. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cel putin 3 din cele cateva sfaturi enumerate mai jos. Sunt simplu de integrat in rutina ta de zi cu zi iar rezultatele se vor vedea in doar cateva zile. Mai mult, obisnuindu-te cu aceasta dieta, nici nu vei mai pune kilograme in plus. Cum? Citeste mai jos:

Mananca iteligent

Gustarile din perioadele dintre mesele principale, au devenit de-a lungul timpului una dintre cele mai importante recomandari ale dietelor. Expertii recomanda mici astfel de mese mai ales persoanelor cu o viata activa, care au nevoie de mai multa energie. Important este ca aceste gustari sa fie efectiv gustari. Cele mai bune alegeri in astfel de situatii sunt cele bogate in proteine precum cateva feliute de branza, o lingurita de unt de arahide sau un fruct.

Atentie! Daca simti nevoia de a lua o gustare, nu amana momentul. Vei risca sa ajungi la momentul mesei cu o foame teribila si sa mananci mai mult decat e normal.

Opreste televizorul

Potrivit ultimelor date statistice, privitul la televizor in timpul cinei te poate face sa mananci in plus cu pana la 40% mai multe calorii decat de obicei. Expedierea SMS-urilor, condusul masinii si in general, orice alta activitate care iti distrage atentia, te poate face sa mananci prea mult. Incearca deci ca la fiecare masa, sa te asezi linistita la masa, fara nicio alta distractie externa, chiar si atunci cand esti singura.

Urca-te pe cantar zilnic

In cazul in care greutatea iti creste cateva zile la rand, ai un semnal de alarma cum ca ceva nu este in regula si trebuie ori sa reduci din cantitatea de mancare ori sa maresti ritmul exercitiilor fizice.

Fa exercitii fizice de 3 ori pe saptamana

Incearca sa faci cate 5 minute din fiecare exercitiu de gimnastica pe care il poti face solo, fara aparate (flotari, abdomene, genoflexiuni), fiecare la intervale de 30 de secunde de pauza. Aceste exercitii iti vor tonifia muschii, ii vor mentine in stare optima si te vor ajuta sa transformi grasimile in masa musculara. Cu cat ai mai multi muschi, cu atat mai mult se va incetini si metabolismul, cantitatea de calorii consumata de acesta crescand procentual. In cazul in care nu maresti portiile de mancare, acesta este primul pas catre o cura de slabire sanatoasa.

 

Mananca un mic dejun satios dar bine balansat

Un mic dejun format in cea mai mare parte din alimente bogate in hidrocarburi si proteine va mentine starea de satietate pe o perioada mai lunga, dejunul putand fi transformat intr-o mica gustare. In plus, un mic dejun indestulator este recomandat mai degraba unui dejun sau cina bogate, activitatea de peste zi neutralizand eventualele efecte adverse ale mancarii. Poti opta pentru sunca de pasare, oua si paine integrala.

Ai grija la alcool

Un aparent inocent paharel de margarita sau cosmopolitan poate insemna sute de calorii care nici macar nu-ti vor potoli foamea ba mai mult, o vei simti mai puternic. Trateaza-te cu astfel de „delicatese” mai rar, eventual doar in weekend si incearca sa le inlocuiesti cu un paharel de vin, o bere usoara sau vodca, 3 dintre bauturile care nu vor aduce un surplus mai mare de 100 de calorii.

Mananca fructe de doua ori pe zi

Fructele nu contin grasimi si sunt in mare masura constituite din apa. Te vei satura cu ele si nu vei mai lasa loc altor mancaruri mai bogate in calorii. Nu te speria de carbohidratii continuti de aceste fructe, ele avand un continut bogat de fibre sanatoase.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *