Diete

Cea mai eficienta dieta! Slabeste zeci de kilograme cu dieta de trei ore

ore1

Dieta de doar trei ore a fost inventata de unul dintre cei mai antrenori de fitness din lume, Jorge Cruise. El si-a dat seama ca pantru a scapa in mod sanatos si natural de greutate, este nevoie ca metabolismul persoanei care doreste sa slabeasca trebuie sa fie stimulat.

Astfel, corpul uman reuseste sa elimine substantele de care nu are nevoie si pe cele nocive mult mai des, ceea ce inseamna ca depunerile adipoase scad.

Dieta de trei ore presupune o stimulare a metabolismului cu ajutorul mancatului. Tocmai de aceea este agreata de foarte multa lume iar rezultatele sunt de-a dreptus surprinzatoare, unele persoane reusind sa slabeasca peste 40 de kilograme in cateva luni.

In principiu, dieta de trei ore presupune ca persoana care doreste sa slabeasca sa manance la un interval de trei ore. Astfel, organismul este obligat sa proceseze mancarea rapid, arderile se intensifica si astfel cantitatea grasimii corporale scade. Exista cateva reguli de urmat insa, pentru ca aceasta dieta sa functioneza:

Micul dejun trebuie luat la maxim o ora dupa ce v-ati trezit.

Fiecare masa trebuie sa aiba maxim 400 de calorii, deci pesele trebuie sa fie dese si mici.

Cina trebuie sa fie luata cu cel putin trei ore inainte de culcare.

Totodata, aceasta dieta presupune consumul de alimente slabe in grasimi, in carbohidrati si in zahar. Poate fi consumat doar carne slaba si peste, lactate cu un procent scazut de grasimi, bauturi fara zahar, citrice si lecume care sa nu contina mult amidon, precum cartofi sau orez.

Iata ce meniuri poti consuma pentru dieta de trei oire

Mic dejun: Un bol cu fulgi de ovaz cu cu iaurt degresat sau un ou fiert, o felie de paine integrala, o rosie sau un ardei sau un sandvis din piept de curcan la gratar si branza slaba

Gustare:Un iaurt mic simplu

Pranz: Peste la gratar cu garnitura de legume fierte pe abur sau Salata de legume si piept de pui cu lamaie sau salata de ton

Gustare: O salata mica de fructe sau 5 biscuiti din cereale integrale sau migdale

Cina: 100 g branza de vaci sau 100 g mazare fiarta cu piept de curcan la gratar sau 100 g de orez cu legume