Diete

Ce sa mananci la pranz ca sa slabesti 7 kilograme in 7 zile

slabit1

Mesele regulate in fiecare zi ajuta enorm de mult la pierderea kilogramelor nedorite. Astfel, daca este indicat ca de cele mai multe ori ziua sa inceapa cu un mic dejun copios si ca mancarea de la cina sa fie cat se poate de usoara si sa nu ingreuneze stomacul, nici pranzul nu trebuie ignorat.

Mai mult decat atat, masa de pranz are o importanta foarte mare in mentinerea siluetei si in scaparea de kilogramele in plus nedorite iar mancarea consumata poate fi decisiva in ingrasarea sau slabirea organismului.

Avand in vedere ca majoritatea oamenilor nu sunt deloc atenti la ceea ce mananca la pranz pot aparea de multe ori complicatii in pierderea kilogramelor in plus, chiar daca sunt respectate mesele de dimineata si de seara.

Insa, exista o serie de reguli care ajuta la pierderea a cel putin 7 kilograme in 7 zile, consumand la pranz doar anumite alimente. Aceasta dieta funcioneaza doar in cazul in care micul dejun este cu adevarat copios, aducand aportul de proteine, vitamine si carbohidrati necesar pe parcursul unei zile intregi iar cina este luata pana in maxim ora 18.00 si consta doar din citrice sau salata. Totodata, mesele trebuie luate la ore fixe iar masa de pranz nu trebuie luata mai tarziu de ora 13.00.

Asa ca iata ce ar trebui sa consumati la pranz timp de 7 zile pentru a pierde 7 kilograme:

Ziua 1: Peste la cuprot cu lamaie. Este indicat consumul oricarui tip de peste si aveti voie sa mancati maxim 500 de grame de carne. Nu se consuma deloc paine sau orice alt aliment bogat in carbohidrati. Dupa masa, este indicat consumul unei cani de ceai verde care este foarte bogata in antioxidanti.

Ziua 2: Carne de vita macra, la gratar, cu rosii proaspete. Este indicat consumul a maxim 600 de grame de carne de vita iar rosii puteti consuma cat doriti de multe. Rosiile contin foarte multi antioxidanti iar carnea de vita macra este foarte bogata in proteine.
Ziua 3: Carne de pui fiarta cu iaurt degresat. Nu se consuma deloc paine iar carndea de pui trebuie sa porvina doar din pieptul animalului. Pot fi consumate maxim 400 de grame de carne de pui si 200 de grame de iaurt. Iaurtul asigura grasimile necesare, care nu au existat in alimentatia de pranz in primele doua zile.

Ziua 4: Cartofi dulci fierti, cu ulei de masline si otet de mere. Cartofii dulci sunt o bogata sursa de antioxidanti, ajuta la arderea grasimilor si aveti voie sa consumati maxim 400 de grame. Este indicat ca dupa masa sa consumati o cana de ceai verde.

Ziua 5: amestec de migdale, nuci si cereale inegrale. Aveti voie sa consumati maxim 300 de grame din acest amestec si astfel ca veti asigura aportul de energie necesar. Totodata, acest pranz ajuta si la curatarea ficatului ceea ce va duce la o digestie mult mai buna.

Ziua 6: Fassole verde fiarta, cu mult usturoi. Fasolea verde este una dintre cele mai bune surse de fibre si ajuta la grabirea arderilor interne. Acest lucru va face ca digestia sa fie accelerata si va va ajuta sa eliminati grasime ain exces cat se poate de rapid. Puteti consuma fasole verde fiarta cu usturoi in ce cantitate doriti.

Ziua 7: Supa de vita cu crutoane din paine intergala. Aveti voie sa consumati un bol de maxim 500 de mililitri de astfel de supa. Bolul de supa nu trebuie sa contina deloc carne iar lichidul trebuie sa fie fierbinte. Crutoanele de realizeaza tin tigaie, fara niciun pic de ulei.