26 februarie , 2024

Ultimele articole

AcasăSANATATESolutii pentru un plus de energie inainte si dupa pranz

Solutii pentru un plus de energie inainte si dupa pranz

 

 

•Fa exercitii dimineata.

O zi buna incepe intotdeauna cu o dimineata buna. Exercitiile fizice de dimineata sunt benefice din mai multe motive: In primul rand nu trebuie sa-ti mai faci griji pentru planificarea lor mai tarziu si vei vedea ca iti va face bine sit e va linisti gandul ca poti taia ceva de pe lista chiar inainte ca ziua sa inceapa cu adevarat. Pe de alta parte, sesiunile de exercitii de dimineata te vor metine la un nivel de energie ridicat pe tot parcursul zilei, in special in orele de la service cand ai cea mai mare nevoie de putere de concentrare.

•Fa o plimbare dupa masa de pranz.

Daca iti dai seama ca in fiecare dupa amiaza pierzi mai multa vreme visand cu ochii deschisi si cascand decat muncind, incearca in fiecare pauza de pranz, dup ace ai luat masa, sa faci o scurta plimbare de 10 minute pentru a-ti revigora trupul. O plimbare in jurul cladirii de birouri sau fabricii unde lucrezi, discutand cu colegii ar trebui sa fie de ajuns pentru a te reincarca pentru a doua parte a zilei de munca.

•Mananca usor.

Nu numai ca o mancare grea iti va da peste cap dieta si conditia fizica dar, luand o astfel de masa de pranz in zilele de munca, nu va face decat sa te arunce direct in acea stare de somnolenta si lene de care vorbeam la punctual precedent. In loc sa optezi pentru un rapid meniu chinezesc sau de fast food, incearca un meniu cat mai usor dar satios care sa contina suficiente proteine, legume si carbohidrati. Te va scoate din starea de letargie sit e va si satura pentru toata ziua de munca.

Citeste si:  7 bauturi care te vor ajuta sa scapi de grasimea in exces

•Bea ceai verde.

Uneori nimic nu functioneaza mai bine atunci cand te simti adormita si nu ai timp de somn decat o doza buna de cofeina. Nu exagera insa, pentru a nu avea probleme cu somnul de noapte. Daca o cana de cafea bauta dupa amiaza ti se pare prea mult pentru tine, incearca sa iti iei acest necesar de energie dintr-o cana cu ceai verde. Doza de cofeina este mica dar iti poate oferi acel plus energic de care ai nevoie fara sa te afecteze apoi pe timpul noptii.

•Misca-te si la birou.

Cateva exercitii de stretching sau yoga destinate celor care stau permanent la birou pot oricand fi folositoare pentru a ajuta la pomparea suplimentara a sangelui in artere si reenergizarea organismului. Pe de alta parte statul pe scaun ore in sir in fiecare zi poate dauna grav sanatatii asa ca nu uita sa faci permanent miscare.

•Aromaterapia.

Este o metoda recunoscuta pentru schimbarea starilor de spirit si nu numai. Bine facuta, aceasta terapie de poate scoate imediat din starea de letargie de dupa amiaza. Uleiurile de citrice sunt perfecte in acest sens. Pastreaza cateva sticlute intr-un sertar si foloseste-le de fiecare data cand simti nevoia.

Urmărește-ne si pe Google News

Citeste si:

Citește și: