24 februarie , 2024

Ultimele articole

AcasăMAMICIMituri despre exercitiile prenatale

Mituri despre exercitiile prenatale

Daca te pregatesti sa fii mamica, atunci te confrunti cu tot felul de situatii noi si uneori anumite chestii pot chiar sa te sperie. Esti atenta la sanatatea ta, dar si la conditia bebelusului.

Poate asta te va face sa mergi si la sala sau sa te apuci de cateva exercitii. Ei bine, ar trebui sa stii ca miscarea este recomandata atunci cand esti gravida. Asa poti evita aparitia durerilor musculare, a diabetului si vei tine tensiunea arteriala la un nivel optim.

Daca ai luat decizia sa mergi la sala, atunci vei auzi tot felul de opinii care te vor speria sau, cel putin, te vor pune pe ganduri. Noi iti vom demonta cateva mituri privind efortul fizic in timp sarcinii.

Lumea spune ca daca nu ai facut miscare serioasa pana acum, vei dezvolta probleme pentru fat. Nimic mai fals. Miscarea este recomandata, iar daca ai fost sedantara pana acum, incepe incet cu plimbari mai lungi, apoi cu alergari usoare pentru a te putea pastra in forma.

Exercitiile fizice nu pot cauza avortul, daca sunt facute ca la carte si cu moderatie, fara a abuza de corpul tau. Consulta un medic specialist si un antrenor pentru a putea face cele mai bune miscari pentru tine si copilul tau.

Citeste si:  Pericolul consumului de bauturi acidulate in timpul sarcinii! Ce se intampla daca bei doua sucuri pe zi

Singurul lucru care nu se recomanda sa faci atunci cand esti insarcinata e reprezentat de abdomene. Presiunea exercitata apasa pe vena cava care duce sangele la inima, asa ca alege sa faci miscare in alt mod, in afara de abdomene, si tu cu copilul tau veti fi sanatosi si fericiti!

Urmărește-ne si pe Google News

Citeste si:

Citește și: