Search for content, post, videos

Laura Cosoi te invata ce desert sa mananci in timpul sarcinii! Iata cum sa prepari budinca din seminte de chia

Sa-ti rasfeti simturile cu ceva dulce, fara sa te simti vinovata, ar fi minunat, nu-i asa? Tocmai de aceea, Laura Cosoi iti vine in ajutor si-ti propune sa gatesti budinca cu seminte de chia, un preparat delicios, ce se gateste rapid si, mai mult de atat, este recomandat chiar si in sarcina.

Ingrediente necesare pentru budinca cu seminte de chia:

– sase seminte de chia
– doua cani de lapte de cocos, migdale sau caju
– o lingurita de extract de vanilie
– o lingura de sirop de artar, miere ori indulcitor
– afine si capsuni pentru topping

Mod de preparare:

Intr-un vas sau borcan amesteca seminte de chia, laptele, siropul de artar si vanilia. Omogenizeaza bine compozitia si las-o la rece 1-2 ore.
Poti pregati budinca seara si sa o lasi in frigider peste noapte, daca acest lucru este mai usor. Cand esti gata sa o servesti, imparte amestecul in doua boluri si adauga fructele.

Proprietati seminte de chia:

O portie de astfel de seminte pe zi, in primele saptamani de sarcina, ofera gravidei peste 15% din necesarul zilnic de proteine, mai mult de o treime din necesarul zilnic de fibre si tot necesarul de calorii extra aferent dezvoltarii sarcinii in primul trimestru. De asemenea, chia este o sursa buna de acizi grasi Omega-3, sustinand dezvoltarea creierului fatului. In plus, contine atat de multi antioxidanti incat poate fi depozitata (corect, conform indicatiilor de pe ambalaj) pana la patru ani, pe cand alte seminte, la fel de bogate in grasimi, se altereaza destul de rapid.

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *