Search for content, post, videos

Surse excelente de calciu fara lactate

Calciul este cel mai abundent mineral din corp. In plus, se gaseste intr-o varietate de alimente si bauturi. Daca ai intoleranta la lactoza sau te-ai saturat sa iti iei calciul din produse lactate trebuie sa stii ca exista si alte alimente care il contin.

Inainte de a lista alimentele bogate in calciu, iata cateva beneficii:

– Intareste dintii si soarele

– Ajuta la mentinerea functiei vaselor de sange

– Ajuta la reglarea tensiunii arteriale

– Ajuta la prevenirea rezistentei la insulina

In mod ideal, un adult trebuie sa consume cel putin 1000 mg de calciu pe zi, echivalentul:

– unui pahar mare de lapte

– unei felii groase de cascaval cheddar

– unui pahar de iaurt

Aceasta doza pare usor de obtinut, insa din pacate doar 16% dintre femeile cu varste cuprinse intre 20 si 29 de ani reusesc sa obtina aceasta doza.

Principalele surse de calciu sunt iaurtul, laptele, cascavalul si alte produse lactate, insa nu trebuie sa ne limitam optiunile doar la aceste produse.

Iata o lista de produse care contin calciu:

1. Fasole alba

2. Somon

3. Sardine

4. Smochine uscate

5. Salata creata

6. Fasole neagra

7. Migdale

8. Portocale

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *