Diete

9 grasimi de nelipsit din curele de slabire

soia-ulei-1

 Vrei sa slabesti? Nu alege o dieta care sa nu contina niciun fel de grasimi, ba dimpotriva! Iata ce grasimi trebuie sa fie parte dintr-o cura de slabire!

 

1. Acizii grasi Omega 3

 

Acest tip de grasime, pe care-l gasesti usor in peste, contribuie atat la sanatatea inimii, cat si la mentinerea bunei dispozitii in timpul curelor de slabire. Si cu totii stim ca unul dintre principalele motive pentru care calcam stramb in timpul dietelor este din cauza unei stari de spirit daramate, cauzata de foame si de interdictia de a manca ce ai chef si cand ai chef. Asadar, asigura-te ca regimul tau alimentar de slabit contine si acizi grasi Omega 3.

 

2. Acidul pinolenic

 

Acest tip de acid se gaseste in semintele de pin, dar nu trebuie sa faci o excursie la munte pentru a le gasi. Este suficient sa cumperi sos pesto pe care sa-l pui peste o portie mica de paste integrale. Acidul pinolenic creste nivelulde satietate si inhiba poftele culinare.

 

3. Acidul linoleic conjugat

 

Acesta este un acid gras natural care se gaseste in carnea de vita, in lactate si in diferite seminte. Acidul linoleic conjugat ajuta la diminuarea depozitelor de grasime de pe corp, favorizand totodata cresterea masei musculare.

 

4. Uleiul de seminte de in

 

Uleiul obtinut din seminte de in este bogat in Omega 3, in Omega 6 si in Omega 9, avand capacitatea de a reduce inflamatiile din organism care sunt direct asociate cu cresterea greutatii corporale. Poti folosi ulei de seminte de in in salata, mergand de minune din punct de vedere al gustului cu numeroase legume.

 

5. Uleiul de canepa

 

Si acesta este bogat in acizi grasi Omega 3, dar si in vitamina E, un antioxidant puternic.

 

6. Uleiul de peste

 

Poti apela la suplimente de ulei de peste care contribuie la sanatatea inimii si a creierului. Totodata, ajuta la cresterea masei musculare.

 

7. Uleiul de rapita

 

Inlocuieste uleiul de floarea soarelui din gatit cu uleiul de rapita. Acesta ajuta la tinerea sub control a diabetului zaharat de tip 2 pentru ca regleaza nivelul glicemiei din sange, fiind un ingredient recomandat inclusiv in curele de slabire.

 

8. Uleiul rafinat de soia

 

Are foarte putine grasimi saturate, insa contine de trei ori mai multe grasimi mononesaturate (grasimi “bune”) decat ulei clasiv de soia, fiind la randul lui un bun inlocuitor al uleiul de floarea soarelui la gatit.

 

9. Ulei de cocos

 

Acesta ofera energie organismului, contribuind si la mentinerea starii de spirit bune. Astfel, reduci riscul de a te simti aceas sfarseala, oboseala specifica regimurilor de slabit. Mai mult, uleiul de cocos echilibreaza nivelul trigliceridelor din corp.