Search for content, post, videos

Cum sa iti maresti si tonifiezi posteriorul in mod natural

Aminteste-ti ca esti ceea ce mananci, iar daca vrei sa te mentii in forma, alimentatia corespunzatoare este la fel de importanta ca si sportul. Astazi vom impartasi cu tine cele mai importante sfaturi pentru a obtine posteriorul la care ai visat.

Nu se poate sa iti maresti fundul fara sport. Pentru a obtine rezultate trebuie sa urmaresti aceste 2 etape:

1. Exercitii pentru intarirea muschilor.
2. Nutritia de dupa antrenament, in timpul perioadei de refaceree a musculaturii

Dupa antrenament, muschii fesieri se afla in ciclul de refacere, alimentatia corespunzatoare fiind esentiala pentru a obtine rezultate. Tine minte aceasta regula simpla: Daca doresti sa iei in greutate, trebuie sa cresti numarul de calorii. Daca vrei doar sa iti maresti fundul, trebuie sa mananci portii atent pregatite.

Excesul de orice fel este daunator, asa ca nu consuma proteine sau carbohidrati peste limita deoarece pot cauza probleme de sanatate. Trebuie sa mananci cel putin un fruct pe zi, chiar daca doza zilnica recomandata este intre 3 si 5.

Iata alimentele si exercitiile care te ajuta sa iti maresti posteriorul!

Alimente

Proteine
Daca ai deja un antrenament bine stabilit, iti recomandam sa consumi un shake cu proteine dupa antrenament.
Sursele naturale de proteine sunt: tonul, ouale, curcanul, puiul, leguminoase (fasole, naut etc), branza cottage, carnea rosie slaba si orice tip de peste (nu prajit).

Carbohidrati
Inlocuieste painea alba cu cea integrala. Carbohidratii care te ajuta sa iti mentii musculatura sunt: quinoa, orezul brun, cus cus.

Grasimi
Spre deosebire de cele daunatoare, grasimile benefice ne ajuta sa ne mentinem sanatatea. De asemenea te ajuta sa obtii corpul mult visat si sa pierzi in greutate. Cele mai bune surse de grasimi benefice sunt: uleiul de peste, uleiul de masline extravirgin, migdalele, nucile si untul de arahide.

Legume
Consuma legume bogate in antioxidanti, cum ar fi broccoli, spanac, salata, orice fel de leguma verde. Poti manca oricat de multe legume verzi doresti.

Antrenamentul

Aminteste-ti ca fara exercitii nu vei vedea rezultate. Antrenamentul tau trebuie sa includa genoflexiuni, fandari si podul pentru fesieri.

10358560-mujer-estirando-una-pierna_1163-113-1484735910-650-bdfce9193f-1485344015

Fandari
Stai dreapta cu picioarele departate la nivelul soldurilor. Fa un pas mare in fata, calcand mai intai pe calcai, apoi coboara-ti corpul usor, indoind ambii genunchi. Aminteste-ti sa iti tii spatele drept, si sa nu iti indoi genunchii la mai mult de 90 de grade. Repeta cu celalalt picior in fata.

Podul pentru fesieri
Stai culcata pe spate. Tine mainile pe langa corp si indoaie genunchii. Picioarele ar trebui sa fie departate la nivelul umerilor.

Ridica soldurile de pe podea si incordeaza-ti muschii fesieri, in timp ce iti tii spatele drept. Expira atunci cand executi aceasta parte a exercitiului, mentinand aceasta pozitie timp de cateva secunde. Inspira in timp ce revii incet la pozitia initiala.

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *