Search for content, post, videos

Cum sa dormi ca un bebelus

Cu totii stim ca somnul este vital pentru a putea duce la bun sfarsit sarcinile de zi cu zi, insa cateodata este greu sa dormim 8 ore pe noapte.

Noi iti aducem la cunostinta cativa pasi care iti vor face diminetile mai senine, iar zilele mai productive.

1. Exercitii fizice
O plimbare pe seara poate fi antidotul perfect pentru a-ti elibera mintea de problemele din timpul zilei. Scoate castile din urechi si bucura-te de privelistea si sunetele din jurul tau pentru a face tranzitia de la activ la neutru.

2. Fa-ti o rutina
Cand calatorim pe o anumita ruta in fiecare zi o facem fara sa ne gandim. Acelasi concept se aplica si orei de somn. Nu conteaza cat de simpla sau complicata este rutina ta, mintea ta va ajunge sa asocieze aceste actiuni repetate cu somnul.

3. Alege pozitia corecta de dormit
Daca dormi pe o parte, incearca sa dormi pe stanga si nu pe dreapta. Iti va imbunatati digestia si circulatia sangelui. Cand dormi pe spate poti incepe sa sforai deoarece gravitatia iti trage limba in capatul gatului.

Dormitul pe stomac nu este cea mai buna idee si este considerata cea mai rea pozitie. Aplatizeaza curbura naturala a coloanei, fapt care poate duce la durerile de spate. De asemenea pui o mare presiune pe gat atunci cand dormi toata noaptea cu capul intr-o parte.

4. Mediteaza
Meditatia devine din ce in ce mai populara, insa daca nu esti sigura cum se procedeaza, iata un ghid foarte rapid pentru incepatori.

– Respira incet si adanc – inspira pe nas si expira pe gura

– Multe ganduri iti vor veni in cap – accepta-le, apoi lasa-le sa plece

– Fii atenta la fiecare parte din corp pe rand – De la crestetul capului pana la varful degetelor de la picioare, incordeaza-le si relaxeaza-le pe fiecare la rand pana ce te simti complet relaxata.

5. Citeste
Cine iti vine in gand cand auzi cuvantul „succes”? Barack Obama? Bill Gates? Ariana Huffington? Un lucru pe care il au in comun acesti oameni de succes este faptul ca citesc inainte de culcare. Procesul mental care face trecerea de la problemele vietii cotidiene la problemele personajelor este fix ce avem nevoie pentru a adormi mai relaxati.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *