Search for content, post, videos

3 metode care te scapa rapid de febra musculara

Este normal ca dupa ce ai depus un efort fizic considerail sa apara febra musculara, dar uneori durerea persista mai mult decat ar trebui. Devine o bariera in activitatile zilnice si te impiedica in participarea la diferite activitati.

Chiar si viata ta sociala are de suferit. In plus, devine un motiv pentru tine sa renunti la urmatorul antrenament inainte sa incepi. Vestea buna este ca nu este nevoie sa te afecteze atat de tare. Exista metode prin care poti reduce durerea de muschi dupa antrenament.

Eventual vei simti ca muschii tai sunt gata pentru urmatorul antrenament mai repede decat te asteptai.

Febra musculara apare datorita tensiunii din fibrele musculare.

1. Hidrateaza-te

Bea cel putin 8 pahare de apa pe zi, asa cum ti s-a spus de nenumarate ori. Deshidratarea iti va incetini refacerea muschilor. Asigura-te ca eviti bauturile care te deshidrateaza, cum ar fi cafeina si bauturile alcoolice. Apa este cea mai buna varianta!
2. Sucul de cirese

In afara de faptul ca iti asigura doza zilnica de oxigen, sucul de cirese este foarte recomandat dupa antrenament. Contine antioxidanti.

3. Baie calda

O baie calda nu este doar relaxanta dupa o zi grea, te poate scapa de tensiunea de dupa antrenament. De asemenea poate te scapa de tensiunea din muschi.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *