Search for content, post, videos

3 alimente pe care n-ar trebui să le consumi la micul dejun

Micul dejun este recomandat de cei mai mulţi dintre nutriţionişti, fiind masa cea mai importantă din zi.

Indiferent care este scopul tău, doreşti să-ţi creşti masa musculară, să te antrenezi pentru maraton, să pierzi kilograme sau pur şi simplu doreşti să fii sănătos, trebuie să fii atent cu ce-ţi hrăneşti corpul zi de zi şi să acorzi o atenţie sporită micului dejun.

În cazul în care eşti asemenea multor bărbaţi, care nu prea sunt interesaţi de micul dejun, chiar dacă n-ai pus un gram pe tine în ultimii ani, ar trebui să-ţi schimbi optica. Micul dejun nu are un impact doar asupra stării tale fizice în general, însă îţi poate afecta colesterolul, sănătatea inimii, dorinţa sexuală şi lista poate continua.

Iată care sunt cele mai proaste alegeri pe care le-ai putea face în legătură cu micul dejun:

Micul dejun bazat pe cereale procesate

Pare un lucru de la sine înţeles să nu alegi cerealele procesate şi cu adaos de zahăr, însă foarte mulţi oameni exact pe acestea le consumă la micul dejun. Sunt uşor de preparat, iar dacă nu sunt învelite în zahăr oamenii cred că sunt alegerea potrivită pentru ei. Ei bine, alegerea acestor alimente pentru micul dejun este una cel puţin neinspirată.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *