Search for content, post, videos

VIDEO Cum scapi de colacul de pe burta

Grasimea abdominala din partea inferioara a abdomenului, respectiv colacul de pe burta, este poate cel mai dificil de eliminat.

Acest lucru se intampla din cauza ca aceasta grasime abdominala este cea reziduala, mai ales in cazul barbatilor. Adica este grasimea pe care organismul nostru o stocheaza pentru a o consuma si transforma in energie in cazul in care este nevoie sa depunem un efort mare deodata.

Insa, corpul nostru stocheaza aceasta grasime si planuieste sa o foloseasca atunci cand viata ne este activa. Pentru majoritatea celor care se confrunta cu aceasta problema, pare sa nu existe nicio solutie insa de fapt tot ceea ce trebuie sa faca este sa aiba o anumita disciplina alimentara si sportiva care sa dea rezultatele dorite.

Astfel, pentru a scapa de colacul de pe burta trebuie actionat pe doua planuri.

PLANUL ALIMENTAR

Grasimea de pe burta va disparea in momentul in care organismul nu va mai avea din ce sa sintetizeze grasime si va fi alimentat cu celelalte substante de baza care nu o produc si nici nu duc la formarea sa.

Deci este indicata o dieta bazata exclusiv pe proteine, vitamine si fibre. Aceasta dieta va duce la consumarea grasimii de pe burta de catre organism care va cauta surse alternative de energie in momentul in care va fi hranit doar cu alimente care ajuta la digestie si la intretinerea masei musculare.

In acest sens, este indicat consumul de carne macra slaba, de orice fel, linte, fasole, salata verde, legume care sa nu contina prea mult amidon (rosii, brocoli, varza, salata) si cereale integrale.

Insa o astfel de deiata trebuie imbogatita cu foarte multa apa consumata care sa ajute digestia rapida si implicit arderile corpului.

Trebuie evitate insa o sumedenie de alte alimente destul de nocive precum: cartofi, orez, paine, zahar, ulei, grasimi de orice fel, prajeli, branza grasa, lapte gras, smantana, iaurt gras, galbenusul de ou sau produsele de patiserie.

Cel mai important insa in planul alimentar este sa respectam mesele principale ale zilei. Astfel, este esential un mic dejun copios, la interval de maxim 6 ore un pranz destul de satios dar nu foarte bogat iar la cina, care nu trebuie luata mai tarziu de ora 18.00, doar alimente slabe si in cantitate mica, precum piept de pui la gratar si salata verde.

PLANUL FIZIC

Planul fizic presupune efectuarea unor exercitii fizice special create pentru arderea grasimilor din partea de jos a abdomenului, de pe laterale si din josul spatelui, din zona lombara. Aceste exercitii trebuie efectuate zilnic pentru a-i da corpului impresia ca este nevoie de cresterea masei musculare si eliminarea grasimilor, pentru a fi capabil sa depuna efort.

Exercitiile pentru partea de jos a abdomenului nu pun in pericol coloana vertebrala iar clipurile de mai jos explica foarte clar ce fel trebuie efectuate. Mai ales ca dureaza doar 8 minute si au rezultate incredibile.

Totodata, trebuie respectat si un program de somn drastic. Astfel, trebuie sa domiti minim 6 ore, maxim 8 ore pe noapte, samergeti la culcare cel tarziu la ora 22.00 si sa nu mancati sub nicio forma cu patru ore inainte de a va culca.

Iata exercitiile care asigura arderea grasimii de pe burta si eliminarea colacului:

VIDEO

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *