Search for content, post, videos

VIDEO Cum sa faci patratele, fara sa faci abdomene clasice! Metode inedite

Toti cei care doresc sa aiba un abdomen tonifiat si asa-zisele “patratele” pe abomen se confrunta cu cateva probleme destul de mari in obtinerea lor.

Aceste probleme sunt cauzate in principal de durerea survenita in urma clasicelor antrenamente abdominale si de lipsa rezultatelor vizibile in timpul dorit de la inceperea antrenamentului.

Pentru a evita astfel de situatii si pentru a avea parte de abdomenul dorit si de muschi abdominali vizibili, expertii in fitness propun executarea unor exercitii diferite de cele clasice care vor duce la tonifierea abdomenului si la grabirea rezultatelor.

Mai mult decat atat, aceste exercitii fizice sunt caracterizate de lipsa durerii si ajuta maxim la definirea muschilor abdominali.

Iata care sunt cele mai bune astfel de exercitii, in urma carora puteti obtine patratelele mult dorite pe abdomen.

1. Ridicari verticale din mijlocul trunchiului

Acest exercitiu peresupune ridicarea unei greutati folosind doar muschii abdominali. Pozitia de executie este destul de simpla: se aseaza in fata o bara cu greutati care se ridica, prin aplecare, din pozitie verticala. Secretul acestui exercitiu este tensiunea care se acumuleaza in muschii abdominali, data de pozitia ridicata a cate unui picior, la fiecare 10 repetari. Se efectueaza maxim 40 de repetari, dupa cum este explicat in clipul de mai jos.

VIDEO

2. Pozitia “scandura”, cu bila de exercitii

Acest ecercitiu presupune actiune asupra muschilor abdominali prin aplicare de tensiune asupra acestora, datorita pozitiei folosite. Pentru acest tip de exercitiu este necesara o bila de cauciuc pe care va sprijiniti cu coatele si efectuati timp de 30 de secunde exercitii rotative, dupa cum se vede in exercitiul de mai jos. Acest lucru duce la tonifierea muschilor abdominali si totodata la tonifierea muschilor laterali, pentru indepartarea aripoarelor.

VIDEO

3. Ridicari ale picioarelor la unghi de 90 de grade

Pentru realizarea acestui exercitiu, este necesar un dispozitiv care sa va permita sa va ridicati intregul trunchi de la sol, dupa cum se vede in clipul de mai jos. Exercitiul presupune ridicarea picioarelor la unghi de 90 de grade, folosind doar muschii abdomenului. Acest tip de exercitiu este cat se poate de benefic pentru partea inferioara a abdomenului si ajuta la definirea muschilor din acea zona.

VIDEO

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *