Search for content, post, videos

VIDEO Antrenamentul spartan pentru barbati si femei care iti face trupul piatra! Cum se realizeaza, acasa

Antrenamentul spartan este denumit astfel datorita faptului ca solicita aproape la maxim toate grupele musculare majore ale organismului uman. Este indicat atat femeilor cat si barbatilor si poate fi realizat in confortul propriului camin, insa necestia atentie sporita la cativa factori foarte importanti.

In primul rand, este imperativ ca organismul sa fie alimentat cu o orainainte de practicarea acestui antrenament. Avand in vedere ca va fi consumata foarte multa energie, este indicac sa mancati proteine si carbohidrati, asa ca inainte de antrenament ati putea consuma o omleta din albusuri de ou si 200 de grame de ovaz fiert.

Totodata, este foarte important sa va concentrati asupra grupelor de muschi lucrate si sa nu efectuati exercitiile foarte repede. Este mult mai important sa executati corect exercitiile din antrenamentul spartan decat sa faceti serii de foarte multe exercitii executate prost.

Tocmai de aceea, antrenamentul spartan este impartit in perioade de timp de exercitiu si nu in numar de serii si repetati ale exercitiilor.

Pentru o executare corecta a unui astfel de antrenament, care dureaza in jur de 45 de minute, este nevoie de o incalzire de 10 minute (jogging la punct fix), fiecare runda de exercitii tine 5 minute, perioada de odihna intre exercitii este de 1 minut, iar intinderea si relaxarea muschilor de dupa antrenament tine 5 minute.

Asadar, iata exercitiile care trebuie incluse in antrenamentul spartan pentru femei si barbati, care nu trebuie realizat zilnic din cauza gradului mare de intensitate, ci o data la doua zile.

VIDEO

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *