Search for content, post, videos

Turmericul reduce inflamatia: iata cat trebuie sa consumi pentru cele mai bune rezultate

Poate ca folosesti turmericul in curry, dar este bine de stiut ca este unul dintre cele mai bune remedii naturale. Turmericul ofera o gama larga de beneficii si este un antiinflamator minunat. Este adaugat in multe produse, retete, iar unii oameni il folosesc pentru a-si trata ranile, pentru a reduce durerea/inflamatia sau pentru a trata cancerul.

Turmericul este disponibil in multe forme, iar noi iti vom spune cum sa ii exploatezi la maximum potentialul.

Esenta turmericului
Curcuminul este unul dintre cei mai puternici compusi ai tumericului. Acesta poate fi gasit si in ghimbir. Turmericul ofera numeroase beneficii pentru sanatate, iar noi iti vom enumera cateva dintre ele:

– efect antiinflamator

– lupta cu cancerul

– tratament pentru alergii

– amelioreza durerea cauzata de artrita

– trateaza depresia

– controleaza diabetul

– reduce riscul de infarct

Turmericul si inflamatia

Inflamatia este raspunsul corpul la boala. De multe ori este severa si incapatanata. Exista doua tipuri: acuta si cronica.

Inflamatia acuta apare dupa rani si poate creste instant. Cea cronica este persistenta si te poate deranja luni, chiar ani la rand. In majoritatea cazurilor inflamatia duce la cancer, astm, artrita, obezitate, afectiuni cardiovasculare, in mod special daca e cronica.

Radacina de turmeric si suplimente
Suplimentele de turmeric se bazeaza pe curcumin. Acestea iti vor oferi aproximativ 500mg de curcumin. O lingurita de pudra de turmeric iti va oferi doar 15mg.

Turmericul crud este o optiune mai buna decat pudra, insa unele persoane nu suporta gustul acestuia. Produsele din turmeric contin uleiurile esentiale.

Nu folosi suplimenti de turmeric in urmatoarele cazuri:

– Sarcina

– Probleme de fertilitate

– Urmeaza sa te operezi in 2 saptamani

– Iei aspirina si alte medicamente asemanatoare

– Ai probleme cu stomacul

– Iei medicamente pentru diabet

– Esti anemica/ ai deficienta de fier

Dozaj
Conform unui studiu de la Universitatea din Maryland, exista un ghid specific pentru fiecare tip de turmeric:

– Radacina – 1,5-3 grame pe zi

– Pudra – 1-3 grame pe zi

– Extract lichid: 30-90 de picaturi pe zi

– Tinctura: 15-30 de picaturi de 4 ori pe zi

– Supliment pudra standard: 400-600 de mg de 3 ori pe zi

Adauga turmericul in planul tau nutritiv. De asemenea, ia in considerare folosirea altor condimente. Tine minte: moderatia este cheia succesului.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *