Search for content, post, videos

Strategii pentru a reduce stresul zilnic

Suntem deseori supusi la stresul zilnic. Poate sa apara din cauza familiei, a locului de munca sau chiar din cauza vietii personale. Desi exista multi care au invatat arta de a trai o viata fara stres, exista inca unii dintre noi care se lupta cu stresul pana in punctul in care a afectat deja sanatatea noastra generala.

Deci, cum sa continuati sa reduceti cantitatea de stres pe care o simtiti in fiecare zi? Iata cateva strategii care va pot face bine.

Respira adanc
S-ar putea sa nu credeti, dar respiratia profunda va poate ajuta sa va gestionati nivelul de stres. Cand incepeti sa va simtiti frustrati de situatia actuala si stiti ca sunteti pe punctul de a rupe, faceti o pauza pentru o vreme si respirati adanc. Inspirati cat mai adanc, apoi expira pe gura. Faceti acest lucru de mai multe ori pana cand va veti simti calm.

Stabileste prioritati
Un motiv pentru care ne simtim deseori stresati este ca nu avem prioritatile stabilite. Acest lucru creeaza frustrare, deoarece avem tendinta de a deveni coplesiti de sarcini. Stabilirea prioritatilor chiar de la inceput va va oferi un control mai bun asupra zilei, astfel incat sa stiti ce puteti lasa pe mai tarziu si pe ce trebuie sa te concentrezi urgent.

Nu totul este personal
Majoritatea dintre noi au un obicei prost de a lua lucrurile prea personal, pana in punctul in care chiar si cele mai mici neintelegeri la birou sau la domiciliu pot fi analizate prea amanuntit.

Invata cum sa echilibrezi munca si viata
Daca incepi sa te simti stresat la serviciu pentru ca a consumat deja cea mai mare parte a zilei tale, atunci nu ai reusit sa iti echilibrezi viata si munca deloc. Invatand sa stabiliti o limita a zilei de lucru va poate oferi destul timp pentru a va ingriji de viata personala. Acest lucru este important deoarece prea multa munca poate declansa stresul.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *