Search for content, post, videos

Remedii de incredere pe care le poti incerca la tine acasa pentru a-ti calma anxietatea

Dacă simptomele de anxietate te afectează în fiecare zi, ia în considerare aceste schimbări ale stilului tău de viață!

Incearca sa bei trei cesti de ceai de musetel pe zi
Musetelul contine doua chimicale care te ajuta sa te relaxezi. Un studiu de la Universitatea din Pennsylvania a descoperit ca pacientii diagnostitati cu anxietate care au luat suplimente pe baza de musetel timp de opt saptamani au observat o scadere significanta a starii de anxietate in comparatie cu cei care au folosit un tratament obisnuit.

Incearca sa obtii intre 1-3 grame de omega 3 pe zi
Exista dovezi ca acizii grasi din omega 3 pot ameliora simptomele de anxietate si iti pot imbunatati starea de spirit. Tuna, somonul si nucile sunt o sursa grozava de acizi grasi de omega 3.

Miroase lavanda
Un studiu a descoperit ca persoanele care au fost la masaj cu ulei de lavanda erau mai energice si aveau mai putina anxietate decat persoanele care au avut parte de un masaj fara ulei de lavanda. Incearca sa pui cateva picaturi de ulei de lavanda pe perna sau in cada atunci cand faci baie. Poti incerca sa adaugi cateva picaturi de ulei de lavanda intr-o cana de apa fierbinte si sa inhalezi aburul pentru a te calma intr-un timp scurt.

Incearca sa iesi afara la soare timp de 15 minute pe zi
Aceasta este cea mai buna metoda naturala de a-ti creste nivelul de vitamina D, vitamina ce poate sa amelioreze senzatia de anxietate. O pauza scurta de 15 minute iti va distrage atentia de la stresul zilnic si iti va da ocazia sa te bucuri de beneficiile activitatilor in aer liber. Un studiu din Japonia arata ca persoanele care s-au plimbat in padure timp de 20 de minute erau mai destresati decat cei care s-au plimbat in oras. Daca esti blocata in oras, cauta un parc cu multi copaci.

Renunta la cafeina
Cafeina iti da energie si te poate agita, aparand senzatia de anxietate. Daca nu poti sa renunti de tot la cafea, incearca sa reduci consumul la o ceasca pe zi si vezi daca observi vreo schimbare. De asemenea poti incerca bauturi cu mai putina cafeina si mai multe beneficii pentru sanatate, cum ar fi ceaiul verde. Fii atenta la alte surse de cafeina, cum ar fi racoritoarele, ciocolata, ceaiuril si unele medicamente.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *