Search for content, post, videos

Previne osteoporaza in doar un minut

Osteoporoza este o problema tot mai des intalnita in randul femeilor. Studiile au demonstrat ca miscare aduce mari beneficii oaselor femeilor.

Cercetatorii au demonstrat ca femeile care fac antrenamente scurte sau fara greutati au oasele mai sanatoase. Sunt suficiente 1-2 minute de antrenament pe zi și, statistic, veți fi cu 6% mai apărate de osteoporoză

Orice minut conteaza
Medicul ortoped Malcolm Thaler explica de ce fiecare minut de efort fizic conteaza: „Femeile, cu cat inainteaza in varsta, dupa menopauza, au mai multe riscuri de a dezvolta osteoporoza, dar barbatii nu sunt nici ei scutiti. Cu cat sunt mai sanatoase oasele la tinerete, cu atat vor rezista mai bine efectelor imbatranirii.”

Cu toate astea este greu de zis daca un singur minut de antrenament are efect benefic pe termen lung.

Cum sa ai parte de mai multe beneficii
In timp ce inca se fac cercetari pe acest subiect, un lucru este cert, sportul face diferenta atunci cand vine vorba de sanatatea osoasa.

„Antrenamentele de rezistență s-au dovedit eficiente în timp, iar cele cu ridicări de greutăți, efectuate într-un mediu controlat, sub supravegherea unui specialist, ajută la mărirea masei osoase și combaterea osteoporozei”, declarat Tarquin Thornton-Close, trainer autorizat Triptych Strength.

Nu doar mersul la sala este important, ci si alergatul, urcatul scarilor, orele de dans, etc. Insa, pe langa asta trebuie sa fiti atenti si la alimentatie. Este indicat sa consumati alimente bogate in calciu si minerale. Asadar, consumati cat mai multe lactate, fructe, legume si migdale.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *