Search for content, post, videos

Moduri de a renunta la zahar! Invata cum te poti lipsi de el

Nu mai este un secret pentru nimeni ca daca obisnuiesti sa consumi zahar in exces organismul poate fi afectat. Invata cum sa eviti zaharul in alimentatia ta.

Zaharul este asemenea unui drog, ai parte de putin, insa iti doresti din ce in ce mai mult. Acesta te energizeaza si poftesti la aceasta senzatie mereu.

Toata lumea isi doreste ca la un moment dat sa renunte la zahar sau macar sa diminueze cantitatea consumata. Insa, din pacate, este un lucru destul de dificil, deoarece zaharul este prezent in majoritatea alimentelor de pe piata.

Chiar daca renunti la acadele, dulciuri, ciocolata si sucuri, zaharul se intalneste in diverse forme si marimi si in:

  • Ketchup, mustar, maioneza, sos BBQ si alte sosuri din comert;
  • Dressing de salata;
  • Cereale dietetice;
  • Iaurt slab;
  • Conserve de legume si paste;
  • Sucuri de fructe;
  • Bauturi pe baza de iaurt;
  • Smoothieuri prefabricate;
  • Batoane de cereale;
  • Shake-uri si batoane proteice;
  • Paine;
  • Snacksuri si chipsuri.

Acestea sunt doar o parte din alimentele care pot avea adaos de zahar. Consumul regulat de alimente care contin zahar poate duce la dependenta, cresterea riscului de atac de cord, diabet, obezitate si multe altele.

Invata cum sa eviti indulcitorii

Citeste etichetele

Eticheta trebuie studiata cu atentie pentru a afla continutul nutritional si a lua o decizie in cunostinta de cauza.

Invata toate denumirile pentru zahar

Nu pe toate etichetele este scrisa denumirea de zahar, uneori poate fi inlocuita cu alte denumiri sau alte substante cu aceleasi proprietati, pe care la prima vedere nu le vezi.

Alimentele procesate mai pot contine zahar sub forma de diverse siropuri, fructoza, zahar alb sau brun, dextroza, glucoza, sucroza, sorbitol si sirop de malt, dar toate au aceleasi efecte asupra organismului.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *