Search for content, post, videos

Mersul pe jos ajuta persoanele diabetice

Mersul pe jos este foarte benefic pentru sanatate. Acesta contribuie la mentinerea in forma a organismului, intarind muschii si oasele, aduce buna dispozitie si reduce riscul de boli cardiovasculare si a hipertensiunii.

Ba mai mult, s-a dovedit ca mersul pe jos este benefic si pentru persoanele cu diabet. Acesta amelioreaza felul in care organismul reactioneaza la insulina, dar reduce si grasimea abdominala legata de rezistenta la aceasta substanta.

Cercetatorii sustin ca jumatate de ora de mers pe jos poate reduce cu 30% riscul de diabet.

Atunci cand practicati exercitii aerobice cu intensitate moderata, ca mersul pe jos, este influentat modul in care corpul foloseste si regenereaza glucoza.

Acestea pot creste cantitatea de glucoza absorbita de celule ca raspuns la semnalele insulinei.

Contractiile musculare datorate eforturilor ajuta la tranzitarea glucozei direct catre muschii care lucreaza fata sa fie nevoie de insulina.

Cum sa mergeti pe jos pentru a fi benefic atunci cand aveti diabet:

1. Incalzirea

Este important sa va faceti incalzirea. Mergeti intr-un ritm linistit aproximativ 5 min.

2. Mersul rapid

Trebuie sa mergeti suficient de repede pentru a creste ritmul cardiac, insa este bine sa o faceti in asa mod incat sa puteti vorbi si respira cu usurinta.

3. Recuperarea

Incetiniti ritmul pentru ca trupul sa se refaca. La final puteti face cateva exercitii de intindere pentru a va imbunatati flexibilitatea.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *