Search for content, post, videos

Greseli pe care le faci la micul dejun care iti distrug ziua si iti afecteaza organismul

Medicii sustin ca micul dejun, cea mai importanta masa a zilei, poate sa aiba si o serie de efecte negative asupra organismului, mai ales daca sunt incalcate o serie de reguli.

Este vorba despre produse consumate des la micul dejun care pot duce la o carenta in energie pe parcursul zilei si despre o serie de obiceiuri care ar putea avea efecte negative asupra stomacului, in timp.

Asadar, iata care sunt cel mai des intalnite greseli cu privire la micul dejun care pot distruge ziua unei persoane si cum unele dintre ele pot afecta organismul:

Bautul cafelei

Cafeaua nu trebuie niciodata bauta imediat dupa trezire. Daca este consumata imediat dupa trezire, corpul va avea un „boost” de energie pe o perioada scurta de timp, ca apoi sa intre in letargie. Totodata, cafeaua NU ESTE UN MIC DEJUN. Medicii sustin ca o cana de cafea este indicata doar dupa consumarea unui mic dejun bogat in substantele necesare organismului.

Produsele de patiserie

Foarte multi oameni au tendinta de a manca la prima masa produse de patiserie. Insa, produsele de patiserie, bogate in faina alba, nu contin deloc proteinele si vitaminele si nici carbohidratii buni necesari corpului pentru dozarea energiei din organism. Mai mult decat atat, nu tin deloc de foame asa ca pana la masa de pranz veti fi consumat deja ai multe gustari, probabil nesanatoase, care va pun in pericol de ingrasare.

Dulciurile

Dulciurile nu au nici ele elemente nutritive necesare corpului pentru a-l alimenta dimineata. Mai mult decat atat, cauzeaza o stare permanenta de foame la foarte scurt timp dupa ce sunt consumate. Totodata, stimuleaza foarte mult acidul gastric facand ca stomacul sa „functioneze in gol” pana la urmatoarea masa, punandu-va in pericol. Iar zaharul din dulciuri este consumat de organism, ca energie, in 40 de minute dupa ce a fost ingerat, dupa aceea instalandu-se o stare de somnolenta si de pofta de mancare.

Micul dejun prea mic

Micul dejun nu trebuie niciodata sa fie mic. Trebuie sa fie bogat in proteine, fibre, carbohidrati complecsi si grasimi sanatoase. Este indicat consumul de oua, panie neagra, iaurt, fructe cu fibre, nuci, seminte, combinate intre ele pentru a oferi organismului toate substantele de care are nevoie. Un mic dejun copios va va oferi energie o perioada lunga de timp si, totodata, va tine departe senzatia de foame cateva ore bune.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *