Search for content, post, videos

Gantera-minune care te scapa de grasime. Arzi 500 de calorii in jumatate de ora

Putini au auzit, probabil, de un instrument de fitness absolut fantastic: kettlebell. Greutatea, care seamana mai degraba cu o ghiulea cu maner, este ideala pentru cei care vor sa slabeasca sau care vor sa isi lucreze toti muschii corpului. Iata ce exercitii poti face cu ea!


1. Pentru intregul corp

Un exercitiu simplu, care implica aproape tot corpul, de la picioare si fese, pana la brate, spate si muschii abdominali, este cel in care stai cu picioarele desfacute la linia umerilor, prinzi greutatile kettlebell cu ambele maini si balansezi dispozitivul in sus si in jos, mentinand spatele drept. Poti ridica gantera cu o mana sau cu ambele. Executa cel putin trei serii de 15-20 de miscari de acest gen.

2. Pentru abdomenUn exercitiu clasic, dar care functioneaza mult mai eficient daca folosesti gantera kettelebell, este urmatorul: te asezi pe spate, indoi picioarele si le fixezi cu talpile de podea. Prinzi cu mainile manerul greutatii si o ridici trecand-o pe deasupra capului pana spre abdomen, mentinand mainile cat mai intinse. Ridica in acelasi timp si spatele, ca la abdomene.

Dupa 10 astfel de miscari, odihneste-te 2 minute, apoi repeta seria de inca doua ori.

 

Citeste continuarea articolului pe acasa.ro 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *