Search for content, post, videos

FOTO 3 exercitii fizice care iti accelereaza metabolismul ca sa arzi mai multe calorii

Se stie ca sportul, in general, accelereaza metabolismul, motiv pentru care corpul arde mai multe calorii. Dar nu este nevoie de cate o ora de alergat zilnic pentru a spori ritmul metabolic, sunt suficiente aceste trei exercitii fizice simple.

 

Trebuie sa ne mentinem metabolismul cat mai viu, indiferent de varsta. Dupa ce implinim 25-27 de ani, ritmul metabolic scade treptat, motiv pentru care, chiar daca nu mancam mai mult, riscam sa depunem cateva kilograme in plus. Amy Dixon, expert in fitness la complexul Equinox din Santa Monica (California, SUA), a prezentat, pentru revista “Health”, trei exercitii fizice ce pot accelera ritmul metabolic. Marele lor avantaj este ca pot fi facut si acasa, pentru ca nu necesita niciun fel de echipament specializat.

 

1. Exercitiul in palme

 

7 ponturi pentru accelerarea metabolismului

Stai in picioare, cu labele picioarelor in aceeasi linie cu umerii, si ridica bratele in sus. Apoi indoaie-te de la solduri si adu mainile pana pe podea, fara sa flexezi genunchii. Incearca sa faci cativa pasi in pozitia asta (A), adica sa mergi cu mainile pe podea. Din aceeasi pozitie, intindeti corpul ca si cum ai sta in pozitie de flotare, dar cu bratele intinse. Din saritura, adu ambele picioare aproape de torace, ca si cum ai sta ghemuita. Apoi tot din saritura, puneti picioarele la loc, ajungand iar in pozitie intinsa (B). repeta aceste miscari 30 de secunde, apoi odihneste-te 30 pana la 60 de secunde. Poti face mai multe serii, in functie cat de in forma te simti. Daca la inceput reusesti sa faci doar una sau doua repetitii, pe parcurs poti ajunge la mult mai multe.

 

 

2. Exercitiul fandari sarite

 

Stai dreapta (A) si apoi sari intr-o pozitie de fandare, cand cu piciorul drept inainte, cand cu piciorul stang inainte (B, C). Repeta fandarile sarite timp de 30 de secunde, fara oprire, si apoi odihneste-te alte 30-60 de secunde. Apoi reia. Poti sa faci o singura serie de 30 de secunde si pe masura ce-ti intri in forma poti ajunge la 5 serii cu pauzele de 30-60 de secunde intre.

 

 

3. Exercitiul de-a busilea

 

Este un exercitiu amuzant, dar care reuseste totusi sa-ti creasca bataile inimii, eforul fizic depus accelerand la randul lui arderile metabolice. Asaza-te in pozitie de flotare, dar cu bratele intinse si cu incheieturile mainilor in aceeasi linie cu umerii. Apoi indoaie genunchii si adu-i pana sub solduri, tinand insa calcaiele ridicate (A). Mentine-ti genunchii pe pamant si incepe sa te misti inainte si inapoi, de la stanga la dreapta, pornind din aceasta pozitie. Executa exercitiul timp de 30 de secunda, cat de repede poti. Apoi ia o pauza de 30-60 de minute. Poti face o singura serie de 30 de secunde, sau dupa pauza poti repeta pana la cinci serii.

 

 

 

 

 

 

 

loading...
<

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *