Search for content, post, videos

Faci abdomene si nu scapi de burta? Uite unde gresesti!

Te chinui cu tot felul de metode pentru a da jos burta? Apelezi la exercitii care mai de care mai grele pentru a avea un abdomen plat?

Ei bine, ar trebui sa stii ca exista alti factori foarte importanti pe care daca nu-i respecti nu vei scapa niciodata de grasimea de pe abdomen.

Sa nu intelegi grsit, exercitiile fizice sunt una dintre cele mai bune cai de a scapa de colacei si de grasimea de pe burta. Mai mult decat atat, exista rutine fizice care dau rezultate uimitoare.

Efectele acestor rutine pot insa sa fie sporite si ca fie vizibile mai repede daca intelegi cu adevarat de ce anume este nevoie pentru a avea un abdomen plat.

Grasimea de pe burta incepe sa se acumuleze cand nivelul de cortizol din organism este crescut. Nivelul de cortizol se ridica in principal din cauza stresului si atunci este distrusa aproape in totalitate masa musculara, lucru ce duce la sporirea depozitarii de greasime. In acest caz, poti face cat de multe abdomene vrei tu ca tot nu vei scapa de grasimea de pe burta.

Insa, exista trei pasi care te vor ajuta sa obtii rezultate incredibile. Toti acesti pasi presupun scaderea nicelului de cortizol si intarirea musculaturii abdominale, reusind astfel sa scapi de grasimea de pe burta. 

1. Dormi mult noaptea

Daca nu te odihnesti temeinic noaptea, bioritmul tau este afectat. Vei ajunge astfel sa mananci mai mult si sa iti fie modificata productia de hormoni, lucru ce va duce la cresterea nivelului de cortizol.

Pentru a evita acest lucru trebuie sa dormi minim 6, maxim 7 ore pe noapte. Nu te trezi, daca poti, mai devreme de ora 05.00.

2. Nu face exercitii de anduranta

Cele mai bune exercitii pentru a da jos grasimea de pe abdomen sunt cele care combina exercitiile anaerobe cu cele aerobe. Asta inseamna ca prin astfel de exercitii vei reusi sa intaresti musculatura abdominala si sa transpiri destul de mult pentru a da jos grasimea. Totodata trebuie sa stii ca este important sa executi exercitii rapide si scurte, in serii de cate maxim 25, care sa iti solicite mai multe grupuri musculare pentru a regla chimicalele produse de organismul tau.

3. Renunta la zahar

Zaharul este dusmanul tau! Ca sa scapi de grasime, este important sa ai o dieta in proportie de 80% sanatoasa. Inlocuieste zaharul din dieta cu alimente bazate pe proteine si vitamine si vei ramane surprins de rezultate. Cand ai chef de ceva dulce, ia doar o lingurita de miere!

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *