Search for content, post, videos

Exercitiul fizic, cel mai bun antidepresiv! Cum te ajuta miscarea sa fii fericit

Despre exercitiul fizic practicat in mod regulat stiai deja ca te ajuta sa iti mentii sanatatea fizica si psihica deopotriva. Stii insa, concret, felurile minunate in care sportul iti imbunatateste dispozitia si te ajuta sa fii fericit? Iata care ii sunt efectele concrete si de ce ar trebui sa te apuci si tu chiar de azi sa faci miscare!

1. Cand te gandesti la sport, nu ar trebui sa iti imaginezi sesiuni dificile de antrenament care te epuizeaza si care dureaza ore intregi! Potrivit cercetatorilor de la Universitatea din Vermont, SUA, pana si 20 de minute de miscare zilnica sunt suficiente pentru a-ti schimba dispozitia in bine – si mai grozav este faptul ca efectele benefice sunt resimtite pana la 12 ore de la incheierea antrenamentului!

 

2. S-a demonstrat ca oamenii activi sunt mai fericiti decat aceia sedentari. Printre altele, fiindca miscarea determina secretia de endorfinesi alte substante care au rolul de a-ti imbunatati dispozitia, reduce cantitatea de cortizol si de adrenalina (hormoni ai stresului) din organism si previne eficient anxietatea si depresia.

Citeste continuarea articolului pe acasa.ro 

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *