Search for content, post, videos

Cum trebuie consumata fasolea pentru a fi benefica pentru organism

Amanda Rose, un renumit cercetator si psiholog, a scris o carte care se axeaza pe legatura dintre depresie si deficientele nutritive.

Amanda a scris cartea pornind de la propria experienta, aceasta a suferit o depresie puternica cauzata de deficienta de zinc.

Specialistul a aratat in scrierile sale un interes deosebit fata de acidul fitic, o componenta a cerealelor, leguminoaselor, nucilor si a semintelor care inhiba absorbtia zincului, a fierului si a altor minerale.

Leguminoase – fasolea, soia, nautul, lintea, arahidele sunt bogate in minerale, insa, potrivit specialistului, organismul asimileaza aproximativ jumatate din cantitatea de nutrienti.

Pentru a preveni starile depresive, avem nevoie de zinc, fier si magneziu. Iata cum poti creste absorbtia acestor minerale, daca fac parte din dieta ta.

Cum se procedeaza:

– Combinati apa clocotita cu apa filtrata si turnati peste boabele de fasole pana le acoperiti complet. Apoi puneti vasul intr-un loc cald.

Este important sa faceti acest lucru cu o zi inainte de a gati fasolea.

– Pastrati apa fierbinte intr-un termos si pe masura ce boabele absorb apa, completati din nou pana ce sunt acoperite,

„Nu va cer sa atingeti sau sa mentineti temperatura de 60 de grade, dar lasati fasolea cat mai mult la inmuiat, minim 18 ore. Veti vedea ca prin aceasta metoda boabele uscate se vor gati mai repede, vor fi digerate si veti asimila mai bine nutrientii”, recomanda dr. Rose.

Aceasta metoda are un efect urias, creste absorbtia mineralelor in proportie de 50-100%.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *