Search for content, post, videos

Cum te fereste de osteoporoza acest aliment

Osteoporoza este considerata in prezent o boala, caracterizata prin reducerea densitatii minerale osoase, asociata cu compromiterea structurii osoase trabeculare, ceea ce predispune osul la fractura in urma unui traumatism de mica intensitate sau chiar in lipsa acestuia.

Odata instalata, aceasta afectiune este foarte greu de tratat. Singurul lucru care poate fi facut este sa o mentineti in stadiul in care sa afla, fara a-i permite sa mai evolueze. De aceea, este foarte important sa fiti atenta la simptomele acesteia si sa incercati sa o preveniti pentru a evita alte rezultate dureroase ale instalarii osteoporozei in corp.

Alimentul-minune despre care vorbim este para. Aceasta nu este originara din Europa, ci a fost importata din America de Nord fiind cultivata pentru prima oara in Franta pe batranul nostru continent. Studiile efectuate pe pere au aratat ca acestea contin de 3-4 ori mai multi nutrienti si vitamine care lupta in apararea sanatatii oaselor si mentin o tarie a acestora, daca sunt consumate cu tot cu coaja.

Continutul ridicat de vitaminca C si K si cuprul din acestea actioneaza impreuna ca niste agenti care ajuta la oxigenarea corecta a celulelor din corpul omenesc, protejandu-le de instalarea radicalilor liberi daunatori. Intr-acelasi timp, acidul boric din perele consumate cu tot cu coaja ajuta la retinerea eficienta a calciului in organism. Daca alegeti sa consumati produse lactate bogate in calciu impreuna cu perele, nu doar ca va veti pastra oasele sanatoase, ci veti putea sa si slabiti, dat fiind efectul diuretic produs de aceasta combinatie alimentara.

Perele pot inlocui in dieta dumneavoastra alte alimente mai putin gustoase si care pot fi nesanatoase, asigurandu-va necesarul de fibre pentru o zi intreaga, daca veti consuma cel putin trei pere pe zi. O singura para poate sa acopere 25% din nevoia totala de fibre.

Un alt avantaj important este redat de faptul ca acest fruct are grija si de sistemul cardiovascular, iar prin consumul zilnic de pere puteti scadea riscul de accident vascular cu pana 50%!

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *