Search for content, post, videos

Cum sa te tii de sport

Multi ne apucam de sport si ne lasam dupa cateva saptamani. Insa o silueta armonioasa si o sanatate de fier nu pot fi obtinute fara sport. Iata cateva sfaturi esentiale care te vor ajuta sa te apuci, dar mai ales sa te tii de sport!

1. Trezeste-te mai dimineata

Cu cat orarul de trezire este mai haotic sau mai “intarziat”, cu atat sunt sanse mai putine sa iti mentii programul de sport. Pana una alta, orice fel de sport – sala, inot, zumba, cycling, etc – implica un anumit grad de disciplina. Asadar, disciplineaza-te inainte de toate prin a te trezi mai devreme si, pe cat se poate, la aceeasi ora. Un studiu efectuat la University of North Texas a demonstrat ca persoanele care sunt mai matinale si care se dezmotesc chiar si cu cateva miscari fizice dimineata sunt mai disciplinate in materie de sport, avand implicit siluete mai armonioase si o stare de sanatate calitativ superioara.

2. Acorda-ti sase saptamani

Fie ca ti-ai facut abonament la o sala de cartier, fara cine stie de utilitati, fie ca esti inscrisa intr-un club de sport, fie ca iesi in parc sa alergi, fie ca faci exercitii singur/a in sufragerie, oricum ar fi nu renunta inainte de a depasi 6 saptamani de sport constant. Abia dupa sase saptamani corpul tau incepe sa simta diferenta si sa se acomodeze cu noul stil de viata, fapt care o sa iti ofere mai multa energie si mai mult chef de viata. Asadar, fa tot posibilul de a trece peste primele sase saptamani de sport sustinut si vei vede ca de acolo inainte aproape ca nu-ti vei imagina viata fara 3-4-5 ore de sport pe saptamana!

3. Gaseste-ti nisa de exercitii fizice

Nu tuturor le place sa alerge pe banda, nu tuturor le place sa traga de greutati, la fel cum unora le este teama de apa. Insa exista cate o solutie pentru fiecare. Multe cluburi de sport si intretinere personala au introdus asa-zilele “clase” in care, timp de 45 de minute, de o ora, de 30 de minute, un instructor lucreaza cu un grup de oameni un anumit tip de exercitii. Poate fi vorba de zumba, de cycling, de pilates, de yoga, etc. Oricum ar fi, pe saptamana exista suficiente “clase” pentru a multumi si cel mai pretentios amator de sport, astfel incat sa nu se plictiseasca, dar sa obtina si rezultatele dorite.

4. Coopteaza un antrenor

Chiar daca nu dispui de suficiente fonduri pentru a-ti angaja un antrenor personal, exista sali de sport in care exista instructori ce coordoneaza orele de sport ale clientilor. Chit ca nu stau vesnic alaturi de tine, iti pot indica ce exercitii sa faci, cu ce greutati, de cate serii, de cate repetari si asa mai departe. In felul acesta, nu doar ca eficientizezi antrenamentul, dar ai parte si de o usoara companie.

5. Plateste pentru antrenamente

Daca nu te poti mobiliza sa alergi in parc sau sa faci acasa sport, atunci plateste abonament la o sala de sport. Cu siguranta, macar pentru fondurile alocate te vei mobiliza!

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *