Search for content, post, videos

Cum sa scapi de colaceii de pe burta. Doar asa vei avea abdomenul plat

colaceii de pe burta

Colaceii de pe burta reprezinta o problema majora pentru din ce in ce mai multe persoane care se chinuie destul de mult sa obtina un abdomen plat prin metode care nu sunt mereu indicate.

Colaceii de pe burta pot cauza neplaceri in primul rand de ordin estetic pentru majoritatea persoanelor, insa aparitia lor denota si o stare precara a sanatatii persoanei respective si o dieta neechilibrata care poate duce la afectiuni destul de grave.

De ce se formeaza colaceii de pe burta

In primul rand, pentru a intelege de ce se formeaza colaceii de pe burta, ar trebui sa stim cum functioneaza corpul uman, in raport cu cantitatea de mancare care ii este oferita.

Astfel, in momentul in care organismul primeste un aport caloric mai mare decat are nevoie pentru a functiona in mod optim, incepe sa “depoziteze” caloriile in plus. Insa, organismul uman nu produce din ce in ce mai multe celule de grasime pe burta, in momentul in care este alimentat necorespunzator. De fapt, sustin medicii, celulele de grasime de pe burta, cele care genereaza colaceii de pe burta, devin suprasaturate si acumuleaza energie crescand si dilatandu-se. In mod normal, grasimea din colaceii de pe burta este un “depozit” de energie pe care organismul uman il are in mod natural si la care in trecut apela in cazul in care trebuia sa depuna efort fizic spontan si exploziv.

In ziua de azi insa, avand in vedere ca majoritatea oamenilor nu mai trebuie sa consume energie pentru a fugi din calea pericolului, supraalimentarea organismului duce la aparitia unui exces al acestor depozite de energie, respecitv grasime abdominala sau, colaceii de pe burta.

Alimentatia pentru a scapa de colaceii de pe burta

Pentru a scapa de colaceii de pe burta este indicata o alimentatie care sa forteze oarecum organismul sa consume tot surpruisul de grasime depusa pe abdomen. Pentru a ajunge la un abdomen plat si a consuma grasimea stocata in colaceii de pe burta este indicat ca din alimentatie sa fie eliminate sursele de grasimi saturate.

Cu toate acestea, nu este deloc indicat ca din dieta sa fie eliminate in totatilate grasimile, avand in vedere ca au un rol esential in digestie. Astfel, pentru a scapa de colaceii de pe burta si pentru a avea un abdomen plat, este necesar in primul rand ca din alimentatie sa fie eliminate alimentele care contin grasimi saturate. Asadar, nu mai consumati carne grasa, produse lactate bogate in grasimi sau prajeli de orice fel.

Pentru a avea parte insa de grasimi in dieta, care sa va ajute la digestie si care sa sporeasca arderile la nivel celular, puteti consuma moderat castane, alune sau nuci. totodata, este indicata inlocuirea uleiului rafinat de floarea soarelui cu uleiul de masline.

Cum ajungi sa ai abdomenul plat

In combinatie cu alimentatia necesara pentru a scapa de colaceii de pe burta, pentru a obtine un abdomen plat, este foarte important sa incepeti sa faceti sport.

Exista o serie de tipuri de exercitii care pot fi facute in confortul propriului camin care duc la disparitia grasimii abdominale si a colaceilor de pe burta si in timp produc aparitia unui abdomen plat.

Insa, in ciuda faptului ca majoritatea oamenilor cred ca este necesar doar de ehercitii abdominale pentru un abdomen plat, secretul este altul.

Astfel, pentru a avea un abdomen plat este foarte important ca o perioada de macar doua luni sa fie executate antrenamente cardio de intensitate mare. Asadar, in fiecare zi, repetati cate 30 de secunde exercitii precum fandari, genoflexiuni sau alergare rapida la punct fix. O serie din aceste trei exercitii nu trebuie sa dureze mai mult de 15 minute, cu repetitie de 5 ori a fiecarui exercitiu timp de 30 de secunde. Astfel, vor fi generate arderi puternice in organism care vor duce la obtinereaunui abdomen plat.

Dupa ce colaceii de pe burta se retrag, puteti incepe un program zilnic de exercitii abdominale dedicate definirii muschilor.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *