Search for content, post, videos

Cum sa mananci ca sa scapi de 1000 de calorii pe zi. Slabeste acum

Gandeste-te doar cat ai putea sa slabesti daca ai reduce aportul caloric zilnic cu 1.000 de calorii! Acest lucru nu este imposibil. Mai mult, nu trebuie sa te infometezi pentru a scapa de 1.000 de calorii pe zi.

Prea putine persoane stiu care este aportul loc caloric pe zi. Mai mult, majoritatea are impresia ca mananca mai putin decat o face in realitate. Rezultate: un aport caloric crescut care duce la ingrasare.

Pentru a da jos kilogramele in plus este absolut necesara reducerea numarului de calorii provenite din mancare si bautura, pe zi. Dar cum putem obtine acest lucru fara a ne infometa? Ei bine, secretul consta in alegerile alimentare facute, de la ce mancam dimineata, la cum ne bem cafeaua si la comenzile pe care le facem cand luam masa in oras.

Iata cum poti reduce aportul caloric zilnic fara sa depui mare efort!

1. La pranz, mananca o portie de paste aperitiv in loc de un fel principal

O portie clasica de paste poate avea pana la 600 de grame, echivaland astfel cu aportul necesar de cereale pe zi. In loc sa comanzi in oras sau sa-ti prepari acasa o portie clasica de paste, opteaza pentru varianta de aperitiv. Aceasta contine doar 300 de grame de paste. Adauga peste ele sos proaspat de rosii, legume si condimenteaza cu ce vrei tu, in afara de sare. O portie de paste aperitiv este suficienta pentru o masa. De altfel, inlocuind felul principal cu o portie aperitiv de paste, de preferinta din faina integrala, scazi aportul zilnic de calorii cu 300.

2. Sosul de salata separat

Multe persoane considera ca o masa formata din salata este una sanatoasa si redusa caloric. Daca comparam cu o portie de friptura cu cartofi, cu siguranta este adevarat. Dar nici salata nu este lipsita de ingrediente care ingrasa. Principalul inamic din salata, care o face mai putin sanatoasa, este sosul. In afara de cele facute in casa, de tine sau de cineva apropiat, nu ai de unde sa stii ce se pune in sosurile de salate comandate la restaurant sau cumparate de la supermarket. De regula, ele abunda in grasimi si in conservanti. Pentru a nu cadea in capcana, atunci cand iti cumperi o salata, asigura-te ca sosul este separat. Din acesta, pune-ti peste salata doar una sau doua linguri, nu mai multe. Vei vedea ca aceasta va capata textura si gustul care iti place. Mai mult, punandu-ti tu una sau doua linguri de sos si nu mai multe, poti reduce aportul zilnic de calorii cu peste o suta.

3. Bea cafea scurta

Fie ca iti faci in casa, fie ca-ti iei in drum spre serviciu sau chiar de la un tonomat de cafea de la munca, cafeaua ar trebui sa fie scurta, simpla pentru ca ea sa nu ingrase. Orice adaugat in cafea contine substante nocive si pentru sanatate, si pentru silueta. Spre exemplu, daca-ti iei de la Starbucks o cafea clasica in loc de un Frappuccino Venti (mare) scazi aportul caloric cu 170 de calori. Evita laptele (care nu este mereu lapte natural) si alte produse precum frisca in ritualul tau de a-ti bea cafeaua. Opteaza pentru una scurta, clasica in care sa adaugi cel mult o lingurita de zahar, daca nu o poti bea neagra.

4. Opteaza pentru cereale integrale in locul brioselor sau a produselor de patiserie

Briosele si toate produsele de patiserie sunt supradimensionate. Insa, pentru multi dintre noi, sunt alegerea ideala atunci cand ne este foame dimineata si suntem pe fuga. Dar o singura briosa de 220 de grame poate contine pana la 500 de calorii, echivalentul unei mese intregi. In loc sa optezi pentru astfel de produse, mai bine fa un mic efort dimineata, trezeste-te cu zece minute mai devreme si mananca un iaurt simplu cu doua-trei linguri de cereale integrale, naturale, fara fructe confiate si fulgi de porumb. In felul acesta, oferi organismului tau nutrientii de care are nevoie pentru a se pune in miscare dimineata si reduci aportul caloric cu pana la 300 de calorii.

5. Comanda portii mici

Restaurantele si fast-foodurile din zilele noastre ofera mai multe variante in ceea ce priveste dimensiunea portiilor. Desi, de regula, diferenta la bani este relativ mica intre o portie mica si una medie sau chiar mare, nu incerca sa-ti „eficientizezi” cheltuielile astfel! In loc de o portie medie sau mare alege una mica, indiferent ce comanzi. In felul acesta vei ingera cu aproximativ 200 de calorii mai putin.

 

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *