Search for content, post, videos

Cum a reusit sa slabeasca 40 de kg! Incearca si tu!

Unele persoane se chinuiesc sa dea jos cinci kilograme in timp ce altele reusesc sa dea jos zeci.

Ce-i drept, este mai usor da slabesti daca „ai de unde” decat daca „nu prea ai”. Insa oricum ar fi, vointa nu este suficienta. Totul porneste din minte, dupa cum spune Dannii Martin, care a reusit sa scape de 44 de kilograme, mancand si pizza.

 

Dannii Martin, unul dintre bloggerii publicatiei „Huffington Post”, a reusit sa slabeasca 44 de kilograme in ultimii patru ani. Ea marturiseste, insa, ca nu a renuntat la mancarurile preferate, consumand chiar si pizza in timpul regimului.

 

Martin susține ca, dincolo de ceea ce mananci si de efortul fizic depus, este nevoie de mai mult decat vointa pentru a reusi sa slabesti. Ea vine in ajutorul tututor celor care vor sa dea jos cateva kilograme cu cateva ponturi pentru pastrarea echilibrului psihic si fiziologic:

 

1. Tine un „jurnal alimentar” – „Oricand te simti vinovata ca ai mancat mai mult decat trebuie, verifica-ti jurnalul alimentar. Noteaza in el tot ceea ce ai consumat, fiecare aliment, cu gramaj cu tot, pentru a tine evidenta regimului”, recomanda Dannii Martin.

 

2. Nu cataloga alimentele drept „bune” si „rele” sau ca „recompensa” sau „pedeapsa” – A manca nu tine nici de recompensarea „faptelor bune”, nici de pedepsirea propriei persoane pentru excesele alimentare anterioare. A manca inseamna a furniza organismului toate cele necesare pentru buna functionare. Mai mult de atat, nu exista alimente „bune” sau „rele”. Orice aliment poate fi si rau, si bun. O banana este sanatoasa, dar daca mananci un kilogram o data atunci va cadea greu. Pe de alta parte, o bucatica de slanina cu ceapa verde nu face rau, atata timp cat ne limitam la acea singura bucatica.

 

3. Controleaza-ti porțiile – Măsura conteaza cel mai mult într-un regim sanatos de slabire. Indiferent ce mananci, incearca sa consumi putin. Pune-ti portii mai mici in farfurie. Totodata, poti sa te infrupti si dintr-o ciocolata, atata timp cat te rezumi la o bucatica, fara sa ai motive sa te simti vinovata.

 

4. Priveste alimentatia sanatoasa si exercitiile fizice ca parte din viata ta, dar nu viata ta. „Uneori devenim atat de obserdate de slabit incat ne trezim cu gandul – ce mancam noi astazi – si ne culcam cu sentimentul de vinovatie ca am mancat prea mult. Ei bine, regimul de slabit este important, mai ales pentru cei care kilogramele in plus ii expune unor riscuri de sanatate, dar chiar si in aceste conditii slabitul nu trebuie sa devina un scop in viata”, spune Dannii Martin.

 

5. Spune „NU” curelor drastice – Regimurile de slabit drastice in care tot ce mananci toata ziua este un grepfrut sau o felie de paine prajite sunt catastrofale pentru organism. Dincolo de acest lucru, nu sunt eficiente. Degeaba dai jos sapte kilograme daca pui la loc 12 in doar doua saptamani! Mai mult de atat, curele drastice nu pot fi tinute mult timp. Alege un regim alimentar care sa poata fi tinut multa vreme si in jurul caruia sa-ti formezi intreaga nutritie, care sa iti intre in reflex astfel incat sa uiti ca totul a pornit dintr-un efort de a slabi.

 

6. Nimic nu este interzis – Doar pentru ca iti doresti si chiar este necesar sa slabesti nu inseamna ca unele alimente sunt interzise total. Poti manca si putina briosa, si ciocolata si pizza, atata timp cat nu le mananci pe toate in aceeasi zi si le consumi in cantitati foarte mici: adica o imbucatura din fiecare.

 

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *