Search for content, post, videos

Cele mai bune surse de vitamina E

Vitamina E este cunoscuta pentru faptul ca face pielea frumoasa si tanara. Cu toate asta, beneficiile acestui nutrient intr-adevar depasesc nivelul pielii. Este una dintre cele 8 vitamine solubile in grasimi fiind cunoscuta pentru faptul ca reduce riscul de aparitie a bolilor de inima prin scaderea nivelului de colesterol.

Se mai spune ca ajuta la prevenirea degenerarii maculare si a cancerului. Vitamina E este un antioxidant puternic – este foarte bun la reducerea impactului radicalilor liberi asupra celulelor. Urmatoarele sunt cele mai bune surse de vitamina E:

1. Seminte de floarea soarelui
Unele dintre cele mai sanatoase gustari de pe planeta sunt semintele de floarea-soarelui. Consumand o jumatate de ceasca din ele, organismul va alimenteaza cu pana la 82% din doza recomandata pentru vitamina E. Semintele de floarea-soarelui sunt de asemenea pline de cupru, mangan, seleniu, fosfor, magneziu si vitaminele B1, B3 si B6.

2. Migdale
Daca va place sa adaugati migdale pe iaurt sau fulgi de ovaz, nu trebuie sa va faceti griji cu privire la deficitul de vitamina E. Asta pentru ca o portie de 1/4-cana de migdale ofera 40% din nevoile de vitamina E de zi cu zi.

3. Spanac
Consumand o ceasca de spanac va permite sa obtineti 25% din necesarul zilnic de vitamina E. Un alt lucru impresionant despre spanac este ca contine cantitati uimitoare de vitamina K, un nutrient important pentru coagularea sangelui si oasele sanatoase. De asemenea, furnizate de spanac sunt manganul, folatul, magneziul, fierul, cuprul si vitamina A pentru ochi buni.

4. Avocado
O ceasca de avocado la desert va permite sa obtineti 21% din necesarul zilnic de vitamina E. Acest fruct exotic este de asemenea incarcat cu fibre, cupru, folat, potasiu si vitamine B6, C si K.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *