Search for content, post, videos

Cea mai mare greseala comisa la micul dejun

Stim deja ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, ca trebuie sa fie consistent, sa ofere organismului energie, dar mai conteaza un aspect esential in luarea unui mic dejun sanatos cu adevarat!

 

Pentru multe persoane care iau micul dejun, acesta consta eventual in oua, in lactate, in cereale, insa nu este suficient. Potrivit medicului Krista Yoder Latortue, principala greseala comisa la micul dejun de multe persoane este ca nu mananca fructe si legume. Chiar daca aportul lor caloric este mai mic decat cel al cerealelor integrale cu lapte sau al oualor fierte, este esential ca la micul dejun sa mancam cel putin un fruct si niste legume.

 

Mai exact, jumatate din micul dejul trebuie sa contina fructe si legume, pe langa proteinele si carbohidratii ingerati din oua si din cereale, spre exemplu.

 

Specialistul atrage atentia ca un mic dejun sanatos este, de fapt, portionat astfel: jumatate din el sa fie compus din fructe si legume, un sfert din produse din cereale integrale (musli, paine integrala, etc) si un alt sfert din proteine (iaurt grecesc, o lingura de unt de arahide pe o felie de paine integrala, o jumatate de cana de lapte).

 

Faptul ca majoritatea persoanelor nu respecta aceasta proportie la micul dejun reprezinta una dintre cele mai frecvente greseli comise in alimentatie.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *