Sanatate

Ce se intampla cu corpul tau daca mananci 2 banane pe zi

cate-banane-poti-manca-zilnic-fara-sa-ti-pui-sanatatea-in-pericol-veridictul-specialistilor-la-mitul-ca_size1

Mancarea sanatoasa nu este intotdeauna si gustoasa, insa nu este si cazul bananelor. De aceea ne bucuram sa aflam ca fructul nostru preferat nu are doar un gust bun, ci vine la pachet cu o multitudine de beneficii pentru sanatatea noastra.

Am strans toate dovezile pentru care 2 banane pe zi iti pot imbunatati considerabil starea de sanatate.

1. Presiunea arteriala va reveni la normal

Bananele reduc presiunea arteriala multumita celor 420 mg de potasiu continute.

2. Grasimea excesiva dispare

Bananele sunt bogate in fibre, ceea ce te ajuta sa scapi de pofta de mancare dupa ce le consumi.

Bananele contin un soi de amidon care reduce apetitul si opreste acumularea de grasimi. Reduce nivelul zaharului din sange si creste nivelul de sensibilitate al corpului la insulina.

3. Reduce riscul de anemie

Anemia aduce cu ea un ten palid, oboseala si lipsa de oxigen. Este rezultatul unui deficit de globule rosii si al unui nivel scazut de hemoglobine din sange.

Bananele contin fier care stimuleaza productia de globule rosii. De asemenea contin Vitamina B6 care reguleaza nivelul glucozei din sange.

4. Ajuta digestia

Bananele se digera usor si nu irita tractul gastro-intestinal. Amidonul continut de banane nu este digerat si ajunge in intestinul gros unde formeaza un mediu propice productiei de bacterii folositoare.

Bananele pot fi consumate cand suferi de gastrita sau arsuri stomacale deoarece contin mineralele pierdute cand suferi de diaree.

5. Nivelul de stres scade

Bananele iti imbunatatesc starea de spirit. Contin tryptophan, necesar corpului nostru deoarece produce serotonina (hormonul fericirii).

In medie, o banana contine aproximativ 27 mg de magnesiu, responsabil pentru o stare buna de spirit si un somn odihnitor.

6. Vei avea mai multa energie

Potasiul continut de banane protejeaza muschiul de crampe, iar carbohidratii iti ofera destula energie incat sa duci la bun sfarsit un antrenament solicitant.

Facebook Comments

Adauga un comentariu