Search for content, post, videos

Ce sa bei si sa mananci dupa o masa copioasa

Cu totii am fost in situatia in care am stat ghemuiti in pat din cauza durerilor cauzate de prea multa mancare. Cu totii ne bucuram de sarbatori si de toate preparatele pregatite cu aceasta ocazie, insa balonarea si gazele care apar in urma meselor nu sunt deloc placute.

Ce este de facut? Poti consuma alimente si bauturi care te ajuta sa ameliorezi aceste efecte. De asemenea ajuta la digestie si la energizare.

Iaurt si fructe de padure
Chiar daca nu ai apetitul necesar pentru asa ceva, va trebui sa il mananci la micul dejun pentru a pune in miscare metabolismul. Atentie sa fie usor pentru stomac.

Ceai verde
Daca ai nevoie de mai multa energie dimineata, bea un ceai verde. Este bogat in antioxidanti care te vor ajuta sa previi dezbinarea celulelor cauzata de prea multa mancare. De asemenea ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din corp ceea ce este important daca ai exagerat cu dulciurile si alcoolul.

Apa
Pe langa bauturile cu cafeina va trebui sa bei si apa pe timpul zilei. Hidratarea este foarte importanta, in mod special dupa o noapte plina de excesuri. Apa te va ajuta sa elimini toxinele, ajuta la digestie si lupta cu balonarea gazoasa.

Omleta cu legume
Ouale pline de proteine ajuta in lupta cu toxinele din alcool, toxine ce vor fi eliminate prin urina, in timp ce legumele pline de fibre, cum ar fi spanacul si rosiile, te vor ajuta sa scapi de balonare si sa digeri hrana mai bine. Sari peste branza si bacon deoarece mancarurile grase incetinesc parcursul hranii prin intestinul subtire ceea ce poate agrava balonarea, gazele si crampele.

Banane
Daca ai intrecut masura cu alcoolul, deshidratarea te-a facut sa pierzi minerale precum potasiul care poate fi gasit in banane, apa de cocos si cartofi asa ca va trebui sa le recapeti. Potasiul te va ajuta sa lupti cu balonarea sau indigestia.

Fructe bogate in apa
Pepenele galben, grapefruitul, portocalele, piersicile si zmeura te vor ajuta sa te hidratezi daca apa simpla este greu de suportat. De asemenea iti vor oferi vitaminele si mineralele necesare pentru a-ti reveni din „coma” indusa de zahar. Ba mai mult, acestea sunt bogate in fibre care ajuta la digestie.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *